Мектеп психологының жұмыс жоспары - Абай атындағы орта мектеп-гимназия https://abai-sarkand.mektebi.kz/ ru Мектеп психологының жұмыс жоспары - Абай атындағы орта мектеп-гимназия DataLife Engine Жылдық жоспар https://abai-sarkand.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/523-zhyldy-zhospar.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/523-zhyldy-zhospar.html

 «Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолдау көрсету жолдары»



Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық ахуал өзгерту үшін қажетті қадам 


Премьер-Министрдің 16.07.2022 жылғы № 113-р өкімдерін 

ІСКЕ АСЫРУ 


«ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖҰМЫС ЖАСАУ ҚАҒИДАЛАРЫН БЕКІТУ ТУРАЛЫ" («Білім туралы" ҚРЗ 5-б. 46-25-т.) бұйрығының жобасы әзірленді 




Құру негізі 

Кейбір заңнамалық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасының 2022 жылғы

 3 мамырдағы Заңын іске асыру жөніндегі шаралар туралы премьер-Министрдің 16.07.2022 жылғы №113- өкімін іске асыру шеңберінде" Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс жасау қағидаларын бекіту туралы» бұйрықтың жобасы әзірленді.  

("білім туралы" ҚРЗ 5-б. 46-25-т.) 

Мақсат 

Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді (18 жасқа дейінгі кезеңде) балалардың оқу-дамыту процесінде де, педагогтердің кәсіби педагогикалық қызметінде де жүйелі ұйымдастырылған кешенді және келісілген іс-әрекетте табысты оқыту, дамыту, бейімдеу және әлеуметтендіру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайларды қамтамасыз ету. 

Құрамы 

Психологиялық қызметтің құрамына білім беру ұйымы басшысының (директорының) орынбасары, педагог-психологтар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі (куратор), арнайы педагогтер, педагог-ассистенттер, пән-педагогтер, медицина қызметкері (штатқа сәйкес) тәрбиешілер (бұдан әрі – психологиялық қызметтің мамандары) кіреді. Психологиялық қызметтің құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі.

Міндеттері 

1.Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

2.Оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;

3.Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;

4.Әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;

5.Жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады; 



ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖҰМЫС БАҒЫТТАРЫ


Бағыт 1

Диагностикалау

Оқушылардың жеке қасиеттері мен тұлғалық ерекшеліктерін анықтау 

Бүкіл оқу кезеңіндегі балалардың ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерттеу

Бағыт 2

Түзету –дамыту  жұмысы 

Білім алушылармен және тәрбиеленушілермен жаңа білімге, дағдылар мен қабілеттерге, оларды алу мүмкіндіктеріне, оқу және танымдық іс-әрекеттегі көріністерге уәждемені қалыптастыру бойынша жеке жұмыс. Оқу барысында анықталған қиындықтар мен мінез-құлық проблемалары бар жұмысты ұйымдастыруды, оқу материалын игерудегі қиындықтарды жеңуді қамтиды

Бағыт 3

 Психологиялық ағарту   

Білім алушылар мен педагогтердің жеке кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына жәрдемдесу,психологиялық білімге деген қажеттілікті және оларды оқудағы мүмкін қиындықтардың алдын алу үшін пайдалану ниетін қалыптастыру

Бағыт 4

Кеңес жүргізу

Оқу процесіне қатысушыларға жеке көмек: олардың табиғатын немесе оқу, даму, әлеуметтену, қарым-қатынас және шығармашылық іске асырудағы қиындықтардың себептерін түсінуде


Бағыт  5

Ұйымдастыру  әдістемелік көмек 

Төмендегідей нысанда ұйымдастыру және ғылыми-әдістемелік жұмысты жүргізу: ПҚ жұмысын мониторингілеу және талдау, көрнекі материалдарды дайындау, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің сүйемелдеуімен пәнаралық тәсілді айқындау




І. Диагностикалау

№1 кесте 

Іс-шаралар 

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Диагностикалау

1

1-сынып  оқушыларының тізімдерін жинақтау, топ балаларымен танысу, мектеп ережесіне қалыптасуын, ортамен қарым – қатынасын бақылау


Ерекеше білім беруде қажеттіліктері бар оқушылардың  сабақтағы іс –әрекетін бақылау (форма  2 А,Б)


«Керн- Ирасек» тесті



Сабаққа қатысу  

1 сынып оқушылары



1-4 сынып оқушылары

Қыркүйек  

05-09.09


Анықтама 



Хаттама 

2

МАД тобы оқушыларымен танысу , ортамен қарым – қатынасын бақылау  

«Не артық ?»        әдістемесі 

МАД тобы балаларының логикалық ойлауын анықтау 

Қыркүйек

12-16.09


Хаттама

3

5-сынып ,«Қатер тобы» оқушыларының   «Темперамент» типін анықтау

Тест 

5 сынып оқушылары

 «Қатер тобы»

Қыркүйек, 19.09-23.09


Хаттама

4

Мектеп ұжымынан мектептегі психологиялық ахуалды анықтау 

Сауалнама 

Ұжым 

Қазан

03-07.10


Хаттама

5

Д. Голландтың  тұлғаның типтерін анықтау тестісі (9-10-11 сынып)

Тест 

9-10-11 сынып оқушылары

Қазан 

17.10-21.10



Хаттама

6

2 сынып оқушыларымен жұмыс

«Әлемде жоқ жануар» проективті әдіс

2 сынып оқушылары

Қараша 

07.11-11.11


Хаттама

7

Ақпаратты қалай қабылдайтынын анықтау «Сіз кімсіз?» тесті (5,6,7сынып),«Қатер тобы»

Тест 

5-7 сынып оқушылары 


Қараша  

14.11-18.11


Хаттама

8

Психикалық күйін, қобалжу, үрей, агрессиялық деңгейін анықтау диагностикалары. 


Айзенк тесті 

 «Қатер тобы » оқушылар 

Желтоқсан 

12.12-15.12



Хаттама

9

Ерте жыныстық қатынасқа түскен оқушыларды анықтау. (8-11 сынып оқушылары)

Сауалнама

8-11 сынып оқушылары

Желтоқсан 

20.12-23.12


Хаттама

10

Құқық бұзушылықтың адын-алу, бопсалау әрекетін анықтау


Сауалнама

5-11 сынып     оқушылары

Қаңтар 

09.01-13.01


Хаттама

11

Психикалық күйін, қобалжу, үрей, агрессиялық деңгейін анықтау диагностикалары. 


Айзенк  тесті 

6- 11 сынып     оқушылары 

Қаңтар 

09.01-13.01


Анықтама 

12

Құқық бұзушылықтың адын-алу, бопсалау әрекетін анықтау

Сауалнама

2-4 сынып оқушылары

Қаңтар 

16.01-20.01


Хаттама

13

«Мектеп суреті »

Тест 

 1сынып  оқушылары 

Қаңтар 

16.01-20.01


Анықтама 

14

«Бала тәрбиесіне ата-ананың көзқарасы»

Тест

5 сынып оқушыларының

 ата-аналары

Қаңтар-Ақпан 30.01-03.02 



Хаттама

15

«Кактус» 

Әдістеме 

2-4 сынып  оқушылары 

Қаңтар-Ақпан 30.01-03.02 


Анықтама 

16

«Мен қандай ата-анамын»

Тест

9-11 сынып 

ата-аналары

Ақпан 

06.02-10.02


Хаттама

17

«Ағаштағы адамдар» 

Әдістеме 

6-11 сынып  оқушылары

Ақпан 

06.02-10.02


Анықтама 

18

Булинг бойынша 


Сауалнама 

8-9 сынып оқушыларымен 

Ақпан 

13.02-17.02


Хаттама 

19

«Өмір мен сені жақсы көремін» 

Эссе 

5 сынып оқушылары

Ақпан 

20.02.-24.02


Хаттама

20

«Баспалдақ »

Әдістеме 

4-5 сынып оқушылары

Наурыз  

01.03-03.03


Хаттама 

21

Суицидке бейімділікті зерттеу
 (Тұлғалық сауалдама СБЗ).

сауалнама

9-11 сынып оқушылары 

Наурыз

06.03-10.03


Хаттама

22

"Өмір, қымбатсың маған!" 


Эссе 

7-8 сынып оқушылары 

Наурыз

 13.03-17.03


Хаттама 

23

Мамандық     таңдауға кәсіби бағдар беру     .«Мен қаладым » саралаушы – диагностикалық  сұрақнамасы 

Диагностикалық сұрақнама 

9-11 сынып оқушылары

Наурыз 

27.03-31.03


Хаттама

24

«Кәсіби күйзеліс шкала» әдістемесі

Сауалнама

Педагогтар 

Сәуір

10.04-14.04


Хаттама

25

«Көшбасшы» әдістемесі

Сауалнама

Сынып жетекшілер

Сәуір

17.04-21.04


Хаттама

26

Компьютерлік ойындар мен интернетке тәуелділікті анықтау

 (С. В. Краснова)

 Сауалнама 

7-11 сыныптарымен

Сәуір 

24.04-28.04



Хаттама





















ІІ.Түзету – дамыту жұмысы


2 кесте                

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Түзету – дамыту жұмысы

1

«Өмір адамға берілетін басты құндылық»

Дөңгелек үстел 

«Қатер тобы »

Қараша 

14.11-18.11



Хаттама

2

Жеке бас гигиенасы, санитарлық талаптар туралы


Бейнебаян көрсету

8-11 сынып оқушылары

Қаңтар 

23.01-27.01.



Хаттама

3

«Қатер тобы » оқушылармен  жаттығулар мен ойындар

Ой мен ойын сайысы     

«Қатер тобы »

Қаңтар 

23.01-27.01.



Хаттама

4

5-8 сынып оқушыларына «ЧУДО» фильмін көрсету

Фильм

5-8 сынып оқушылары

Ақпан 

20.02-24.02


Хаттама

5

Бастауыш сынып оқушыларына «ДЖАЗ» мультфильмін көрсету

Фильм 

1-4 сынып оқушылары

Ақпан,Наурыз 

27.02.-03.03


Хаттама

6

9-11 сынып оқушыларына «КНИГА ГЕНРИ» фильмін көрсету

Фильм

9-11 сынып оқушылары

Наурыз

06.03-10.03



Хаттама

7

Аутодеструктивті мінез-құлықты түзету бойынша топтық және жеке сабақтар

Әңгімелесуді ұйымдастыру және өткізу:

  • "Менің өз-өзімді бағалауым". 
  • Жанжалсыз байланыс. 
  • Буллинг, кибербуллинг. 
  • Әлеуметтік желілер, байланыс, қауіпті ойындар.

Әңгімелесу 

Диагностикалық жұмыстың нәтижелері бойынша. оқушылармен  жұмыс


(сынып жетекшілерінің, педагогтар мен ата-аналардың сұранысы бойынша)



Жыл бойы



Хаттама



                                                   ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту        

№3 кесте



Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Профилактика және психологиялық ағарту

1

Жасөспірімдер арасындағы жазатайым жағдайдың алдын алу

Ата-аналар жиналысы

Ата-аналар

19.09-23.09


Хаттама

2

Психологиялық – педагогикалық  қолдау       қызметінің  отырысы , ерекше білім беруді қажет  ететін оқушылардың  динамикасын байқау 

Отырыс 

1-11 сынып оқушылары 

Үйден  оқыту 

Желтоқсан 

5.12-9.12



Хаттама

3

"Дұрыс әрекет өмір негізі"

Дөңгелек үстел

«Қатер тобы »

Желтоқсан 

05-09.12


Хаттама

4

Үйден оқытылатын оқушыларе 

Рейд 

Үйден оқытылатын оқушылар

Тоқсанына 

1- рет


Хаттама

5

Оқушылар арасында құқық бұзушылықты алдын алу.

 (сайт маниторинг)

Сайт мониторниг 

7-11 сынып оқушылары

Тоқсанына 

1 рет


Хаттама

6

«Қызғалдақ қыздар» ұйымының  «Ерте жүктіліктің алдын алу»  қыз балалар жиналысы

Қыздар жиналысы 

«Қызғалдақ қыздар» ұйымының оқушылары

Жылына 2 рет


Хаттама

7

Әлеуметтік педагогпен      оқушылар үйлерін аралау, рейд жұмыстары.

(ДТІЖО,  әлеуметтік педагог , ЮП инспекторы)

Рейд 

Оқушылар отбасындағы тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларды, моральдық-психологиялық ахуалды зерттеу.

Жыл бойы сұраныс бойынша



Хаттама

8

Сенім жәшігі және «Сенім телефоны» жұмысы.

Қадағалау 

Оқушылар

Пед.ұжым

Ата-аналар

Жыл бойы


Хаттама

9

Профилактикалық мотивациялық бейнероликтер

Бейнебаян 

Оқушыларға өмір мен денсаулық адамның басты құндылықтары екенін түсіну.

Жыл бойы


Хаттама

10

« Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу», «Буллинг. Кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етеміз?»  

Ақпарат беру 

Ата-аналармен

Қаңтар


Хаттама

11

Ғаламтордан келетін қауіп-қатерден баланы қорғау жөніндегі ұсынымдар.

(Сынып жетекшілермен)

Ұсынымдар 

Ата-аналармен

Наурыз 


Хаттама

12

«Буллинг және кибербуллингтен қалай қорғанамыз?» 

(ДТІЖО, педагог-психологтар, сынып жетекшілер)

Ақпарат беру 

5-11 сынып 

Наурыз 


Хаттама

13

Тұрмыстық зорлық-зомбылыққа қарсы іс-қимыл 

«Баланың құқықтарын қорғауды күшейту». 

(ДТІЖО, педагог-психологтар, сынып жетекшілер)

Ақпарат беру 

5-11 сынып оқушылары

Сәуір 


Хаттама

14

Жасөспірімдердің жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу. 

(ДТІЖО, педагог-психологтар, сынып жетекшілер)

Жиналыс 

Ата-аналармен

Мамыр 


Хаттама

15

Стресстің алдын алу шаралары.

Тренинг 

Оқушылармен

Мамыр


Хаттама













IV.Кеңес  беру

№2 кесте 

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескерту

лер

Есептілік нысаны

Кеңес  беру

1

1 сынып оқушыларымен танысу, қарым-қатынас орнату, алынған «Керн- Ирасек» тестінің нәтижесі бойынша кеңес беру; 

МАД  тобы оқушыларының «Не артық » әдістемесінің     қортындысы бойынша кеңес беру  


кеңес 

1 сынып  сынып 

жетекшілері

МАД тобы  жетекшілері 

Қыркүйек

26.09-30.09


Кеңес журналы

2

5-сынып оқушыларының «Темперамент» типі


Мектеп ұжымынан мектептегі психологиялық ахуалды анықтау сауалнамасының  қортындысы  бойынша кеңес беру ;

Кеңес 

5 сынып оқушыларының сынып 

жетекшілері ;

Мектеп ұжымы 

Қазан 

10.10-14.10 


Кеңес журналы

3

Д. Голландтың  тұлғаның типтерін анықтау тестінің қорытындысы бойынша оқушыларға кеңес

Кеңес

9-11 сынып оқушылары

Қазан 

24.10-28.10


Кеңес журналы

4

Ақпаратты қалай қабылдайтынын анықтау «Сіз кімсіз?» тестінің қорытындысы бойынша сынып жетекшілерге  кеңес

Кеңес

5-7 сынып оқушыларының 

 сынып жетекшілеріне 

Қараша 

21.11-25.11



Кеңес журналы

5

2 сынып оқушыларымен жүргізілген проективті әдіс нәтижесі бойынша кеңес беру

Кеңес 

2 сынып оқушылары , сынып жетекшілері

Қараша 

28.11-30.11


Кеңес журналы

6

Ерте жыныстық қатынасқа түскен оқушыларды анықтау 

Кеңес

8-11 сынып қыздары 

Желтоқсан 

26.12-30.12


Кеңес журналы

7

Құқық бұзушылықтың адын-алу, бопсалау әрекетін анықтау

Кеңес

1-11 сынып жетекшілері 

Қаңтар 

23.01-27.01


Кеңес журналы

8

Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылар 

кеңес

  1. 11 сынып оқушылары

Мамыр

01.05-05.05


Кеңес журналы

9

Жазатайым жағдайға бейім оқушылар

Кеңес 

Сыып жетекшілер 

Мамыр

08.05-12.05


Кеңес журналы

10

9-11 сынып оқушыларына кеңес беру

Кеңес 

9-11 сынып оқушылары

Мамыр

15-19.05


Кеңес журналы

11

Үйден оқитын оқушылардың ата-аналарына кеңес

Кеңес 

Үйде оқытылатын оқушы ата-ана

Уақытылы 


Кеңес журналы

12

Инклюзивті білім алушылардың ата-аналарына кеңес

Кеңес 

Инклюзивті білім алушылардың ата-аналары

Уақытылы 


Кеңес журналы

13

Әлеуметтік - психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алу мәселелері.

Кеңес 

Оқушы

Ата-ата 

Пед.Ұжым

Жыл бойы


Кеңес журналы



















                                                                     V.Ұйымдастыру   әдістемелік  көмек 


№5 кесте

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Ұйымдастыру  әдістемелік көмек 

1

ОПМПК тексерісіне ұсынылатын, ВКК анықтамалары бар оқушыларды тізімдеу

Консилиум

1-11 сынып оқушылары

Қыркүйек

Қаңтар


Хаттама

2

Жұқпалы аурулардың алдын алу туралы

Жаднама тарату

6-11 сынып оқушылары

Уақытылы


Хаттама

3

Психологиялық бұзылыстары бар оқушыларды тізімдеп, ОПМПК тексерісіне ұсыну

Консилиум

1-сынып

Мамыр

22.05-26.05


Хаттама

4

Инклюзивті білім алушылардың, үйден оқитын оқушылардың тізімін құру

Тізімдеу, Консилиум

1-11 сынып оқушылары

Мамыр

22.05-26.05


Хаттама

5

Жасөспірімдер арасында суицидтік мінез- құлықтың алдын-алу жұмыстары 

Әдістемелік құжаттар дайындау.

-

Жыл бойы


Ақпарат 

6

Жасөспірімдер арасында суицидтік мінез- құлықтың алдын алу мәселелері бойынша ақпараттық-білім саласы (Буклет,әдістемелік нұсқау, жадынамалар)

Басылымдарын өңдеу, баспадан шығару. 


-

Үнемі


Ақпарат 

7

Жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез- құлыққа тән күйзеліс, жабырқаушылық, өз-өзіне сенімсіздік , өзіндік бағаның төмендігі сияқты қасиеттермен түзету (коррекциялық) жұмысын жасау мақсатында психологиялық тренингтерді әр сыныппен, мұғалімдермен, ата-аналармен жүргізу.

Семинар және әдістемелік –нұсқаулықты жиналыстар арқылы баяндау.

Баяндама 

Сыныппен, мұғалімдермен,

ата-аналармен

Кезінде


Ақпарат 

8

Жыл бойы жасалған жұмыстарды сараптау, келесі

жылға жоспар құру.

Жоспар 

-

Мамыр


Ақпарат 







                                     Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамадық есептер

6- кесте

Іс-шаралар

Жұмыс түрері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамадық есептер

1

Жылдық  талдау жұмысы

Жылдық есеп кітабы

2022-2023 оқу жылындағы жұмыстың есебі

Мамыр айы 

29.05-31.05


Кітап




]]>

 «Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолдау көрсету жолдары»



Білім беру ұйымдарындағы психологиялық-педагогикалық ахуал өзгерту үшін қажетті қадам 


Премьер-Министрдің 16.07.2022 жылғы № 113-р өкімдерін 

ІСКЕ АСЫРУ 


«ОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖҰМЫС ЖАСАУ ҚАҒИДАЛАРЫН БЕКІТУ ТУРАЛЫ" («Білім туралы" ҚРЗ 5-б. 46-25-т.) бұйрығының жобасы әзірленді 




Құру негізі 

Кейбір заңнамалық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы Қазақстан Республикасының 2022 жылғы

 3 мамырдағы Заңын іске асыру жөніндегі шаралар туралы премьер-Министрдің 16.07.2022 жылғы №113- өкімін іске асыру шеңберінде" Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс жасау қағидаларын бекіту туралы» бұйрықтың жобасы әзірленді.  

("білім туралы" ҚРЗ 5-б. 46-25-т.) 

Мақсат 

Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді (18 жасқа дейінгі кезеңде) балалардың оқу-дамыту процесінде де, педагогтердің кәсіби педагогикалық қызметінде де жүйелі ұйымдастырылған кешенді және келісілген іс-әрекетте табысты оқыту, дамыту, бейімдеу және әлеуметтендіру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайларды қамтамасыз ету. 

Құрамы 

Психологиялық қызметтің құрамына білім беру ұйымы басшысының (директорының) орынбасары, педагог-психологтар, әлеуметтік педагог, сынып жетекшісі (куратор), арнайы педагогтер, педагог-ассистенттер, пән-педагогтер, медицина қызметкері (штатқа сәйкес) тәрбиешілер (бұдан әрі – психологиялық қызметтің мамандары) кіреді. Психологиялық қызметтің құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі.

Міндеттері 

1.Оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

2.Оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;

3.Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;

4.Әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;

5.Жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады; 



ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ЖҰМЫС БАҒЫТТАРЫ


Бағыт 1

Диагностикалау

Оқушылардың жеке қасиеттері мен тұлғалық ерекшеліктерін анықтау 

Бүкіл оқу кезеңіндегі балалардың ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерттеу

Бағыт 2

Түзету –дамыту  жұмысы 

Білім алушылармен және тәрбиеленушілермен жаңа білімге, дағдылар мен қабілеттерге, оларды алу мүмкіндіктеріне, оқу және танымдық іс-әрекеттегі көріністерге уәждемені қалыптастыру бойынша жеке жұмыс. Оқу барысында анықталған қиындықтар мен мінез-құлық проблемалары бар жұмысты ұйымдастыруды, оқу материалын игерудегі қиындықтарды жеңуді қамтиды

Бағыт 3

 Психологиялық ағарту   

Білім алушылар мен педагогтердің жеке кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына жәрдемдесу,психологиялық білімге деген қажеттілікті және оларды оқудағы мүмкін қиындықтардың алдын алу үшін пайдалану ниетін қалыптастыру

Бағыт 4

Кеңес жүргізу

Оқу процесіне қатысушыларға жеке көмек: олардың табиғатын немесе оқу, даму, әлеуметтену, қарым-қатынас және шығармашылық іске асырудағы қиындықтардың себептерін түсінуде


Бағыт  5

Ұйымдастыру  әдістемелік көмек 

Төмендегідей нысанда ұйымдастыру және ғылыми-әдістемелік жұмысты жүргізу: ПҚ жұмысын мониторингілеу және талдау, көрнекі материалдарды дайындау, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің сүйемелдеуімен пәнаралық тәсілді айқындау




І. Диагностикалау

№1 кесте 

Іс-шаралар 

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Диагностикалау

1

1-сынып  оқушыларының тізімдерін жинақтау, топ балаларымен танысу, мектеп ережесіне қалыптасуын, ортамен қарым – қатынасын бақылау


Ерекеше білім беруде қажеттіліктері бар оқушылардың  сабақтағы іс –әрекетін бақылау (форма  2 А,Б)


«Керн- Ирасек» тесті



Сабаққа қатысу  

1 сынып оқушылары



1-4 сынып оқушылары

Қыркүйек  

05-09.09


Анықтама 



Хаттама 

2

МАД тобы оқушыларымен танысу , ортамен қарым – қатынасын бақылау  

«Не артық ?»        әдістемесі 

МАД тобы балаларының логикалық ойлауын анықтау 

Қыркүйек

12-16.09


Хаттама

3

5-сынып ,«Қатер тобы» оқушыларының   «Темперамент» типін анықтау

Тест 

5 сынып оқушылары

 «Қатер тобы»

Қыркүйек, 19.09-23.09


Хаттама

4

Мектеп ұжымынан мектептегі психологиялық ахуалды анықтау 

Сауалнама 

Ұжым 

Қазан

03-07.10


Хаттама

5

Д. Голландтың  тұлғаның типтерін анықтау тестісі (9-10-11 сынып)

Тест 

9-10-11 сынып оқушылары

Қазан 

17.10-21.10



Хаттама

6

2 сынып оқушыларымен жұмыс

«Әлемде жоқ жануар» проективті әдіс

2 сынып оқушылары

Қараша 

07.11-11.11


Хаттама

7

Ақпаратты қалай қабылдайтынын анықтау «Сіз кімсіз?» тесті (5,6,7сынып),«Қатер тобы»

Тест 

5-7 сынып оқушылары 


Қараша  

14.11-18.11


Хаттама

8

Психикалық күйін, қобалжу, үрей, агрессиялық деңгейін анықтау диагностикалары. 


Айзенк тесті 

 «Қатер тобы » оқушылар 

Желтоқсан 

12.12-15.12



Хаттама

9

Ерте жыныстық қатынасқа түскен оқушыларды анықтау. (8-11 сынып оқушылары)

Сауалнама

8-11 сынып оқушылары

Желтоқсан 

20.12-23.12


Хаттама

10

Құқық бұзушылықтың адын-алу, бопсалау әрекетін анықтау


Сауалнама

5-11 сынып     оқушылары

Қаңтар 

09.01-13.01


Хаттама

11

Психикалық күйін, қобалжу, үрей, агрессиялық деңгейін анықтау диагностикалары. 


Айзенк  тесті 

6- 11 сынып     оқушылары 

Қаңтар 

09.01-13.01


Анықтама 

12

Құқық бұзушылықтың адын-алу, бопсалау әрекетін анықтау

Сауалнама

2-4 сынып оқушылары

Қаңтар 

16.01-20.01


Хаттама

13

«Мектеп суреті »

Тест 

 1сынып  оқушылары 

Қаңтар 

16.01-20.01


Анықтама 

14

«Бала тәрбиесіне ата-ананың көзқарасы»

Тест

5 сынып оқушыларының

 ата-аналары

Қаңтар-Ақпан 30.01-03.02 



Хаттама

15

«Кактус» 

Әдістеме 

2-4 сынып  оқушылары 

Қаңтар-Ақпан 30.01-03.02 


Анықтама 

16

«Мен қандай ата-анамын»

Тест

9-11 сынып 

ата-аналары

Ақпан 

06.02-10.02


Хаттама

17

«Ағаштағы адамдар» 

Әдістеме 

6-11 сынып  оқушылары

Ақпан 

06.02-10.02


Анықтама 

18

Булинг бойынша 


Сауалнама 

8-9 сынып оқушыларымен 

Ақпан 

13.02-17.02


Хаттама 

19

«Өмір мен сені жақсы көремін» 

Эссе 

5 сынып оқушылары

Ақпан 

20.02.-24.02


Хаттама

20

«Баспалдақ »

Әдістеме 

4-5 сынып оқушылары

Наурыз  

01.03-03.03


Хаттама 

21

Суицидке бейімділікті зерттеу
 (Тұлғалық сауалдама СБЗ).

сауалнама

9-11 сынып оқушылары 

Наурыз

06.03-10.03


Хаттама

22

"Өмір, қымбатсың маған!" 


Эссе 

7-8 сынып оқушылары 

Наурыз

 13.03-17.03


Хаттама 

23

Мамандық     таңдауға кәсіби бағдар беру     .«Мен қаладым » саралаушы – диагностикалық  сұрақнамасы 

Диагностикалық сұрақнама 

9-11 сынып оқушылары

Наурыз 

27.03-31.03


Хаттама

24

«Кәсіби күйзеліс шкала» әдістемесі

Сауалнама

Педагогтар 

Сәуір

10.04-14.04


Хаттама

25

«Көшбасшы» әдістемесі

Сауалнама

Сынып жетекшілер

Сәуір

17.04-21.04


Хаттама

26

Компьютерлік ойындар мен интернетке тәуелділікті анықтау

 (С. В. Краснова)

 Сауалнама 

7-11 сыныптарымен

Сәуір 

24.04-28.04



Хаттама





















ІІ.Түзету – дамыту жұмысы


2 кесте                

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Түзету – дамыту жұмысы

1

«Өмір адамға берілетін басты құндылық»

Дөңгелек үстел 

«Қатер тобы »

Қараша 

14.11-18.11



Хаттама

2

Жеке бас гигиенасы, санитарлық талаптар туралы


Бейнебаян көрсету

8-11 сынып оқушылары

Қаңтар 

23.01-27.01.



Хаттама

3

«Қатер тобы » оқушылармен  жаттығулар мен ойындар

Ой мен ойын сайысы     

«Қатер тобы »

Қаңтар 

23.01-27.01.



Хаттама

4

5-8 сынып оқушыларына «ЧУДО» фильмін көрсету

Фильм

5-8 сынып оқушылары

Ақпан 

20.02-24.02


Хаттама

5

Бастауыш сынып оқушыларына «ДЖАЗ» мультфильмін көрсету

Фильм 

1-4 сынып оқушылары

Ақпан,Наурыз 

27.02.-03.03


Хаттама

6

9-11 сынып оқушыларына «КНИГА ГЕНРИ» фильмін көрсету

Фильм

9-11 сынып оқушылары

Наурыз

06.03-10.03



Хаттама

7

Аутодеструктивті мінез-құлықты түзету бойынша топтық және жеке сабақтар

Әңгімелесуді ұйымдастыру және өткізу:

  • "Менің өз-өзімді бағалауым". 
  • Жанжалсыз байланыс. 
  • Буллинг, кибербуллинг. 
  • Әлеуметтік желілер, байланыс, қауіпті ойындар.

Әңгімелесу 

Диагностикалық жұмыстың нәтижелері бойынша. оқушылармен  жұмыс


(сынып жетекшілерінің, педагогтар мен ата-аналардың сұранысы бойынша)



Жыл бойы



Хаттама



                                                   ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту        

№3 кесте



Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Профилактика және психологиялық ағарту

1

Жасөспірімдер арасындағы жазатайым жағдайдың алдын алу

Ата-аналар жиналысы

Ата-аналар

19.09-23.09


Хаттама

2

Психологиялық – педагогикалық  қолдау       қызметінің  отырысы , ерекше білім беруді қажет  ететін оқушылардың  динамикасын байқау 

Отырыс 

1-11 сынып оқушылары 

Үйден  оқыту 

Желтоқсан 

5.12-9.12



Хаттама

3

"Дұрыс әрекет өмір негізі"

Дөңгелек үстел

«Қатер тобы »

Желтоқсан 

05-09.12


Хаттама

4

Үйден оқытылатын оқушыларе 

Рейд 

Үйден оқытылатын оқушылар

Тоқсанына 

1- рет


Хаттама

5

Оқушылар арасында құқық бұзушылықты алдын алу.

 (сайт маниторинг)

Сайт мониторниг 

7-11 сынып оқушылары

Тоқсанына 

1 рет


Хаттама

6

«Қызғалдақ қыздар» ұйымының  «Ерте жүктіліктің алдын алу»  қыз балалар жиналысы

Қыздар жиналысы 

«Қызғалдақ қыздар» ұйымының оқушылары

Жылына 2 рет


Хаттама

7

Әлеуметтік педагогпен      оқушылар үйлерін аралау, рейд жұмыстары.

(ДТІЖО,  әлеуметтік педагог , ЮП инспекторы)

Рейд 

Оқушылар отбасындағы тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларды, моральдық-психологиялық ахуалды зерттеу.

Жыл бойы сұраныс бойынша



Хаттама

8

Сенім жәшігі және «Сенім телефоны» жұмысы.

Қадағалау 

Оқушылар

Пед.ұжым

Ата-аналар

Жыл бойы


Хаттама

9

Профилактикалық мотивациялық бейнероликтер

Бейнебаян 

Оқушыларға өмір мен денсаулық адамның басты құндылықтары екенін түсіну.

Жыл бойы


Хаттама

10

« Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу», «Буллинг. Кибербуллинг: балалардың әлеуметтік желідегі қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етеміз?»  

Ақпарат беру 

Ата-аналармен

Қаңтар


Хаттама

11

Ғаламтордан келетін қауіп-қатерден баланы қорғау жөніндегі ұсынымдар.

(Сынып жетекшілермен)

Ұсынымдар 

Ата-аналармен

Наурыз 


Хаттама

12

«Буллинг және кибербуллингтен қалай қорғанамыз?» 

(ДТІЖО, педагог-психологтар, сынып жетекшілер)

Ақпарат беру 

5-11 сынып 

Наурыз 


Хаттама

13

Тұрмыстық зорлық-зомбылыққа қарсы іс-қимыл 

«Баланың құқықтарын қорғауды күшейту». 

(ДТІЖО, педагог-психологтар, сынып жетекшілер)

Ақпарат беру 

5-11 сынып оқушылары

Сәуір 


Хаттама

14

Жасөспірімдердің жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу. 

(ДТІЖО, педагог-психологтар, сынып жетекшілер)

Жиналыс 

Ата-аналармен

Мамыр 


Хаттама

15

Стресстің алдын алу шаралары.

Тренинг 

Оқушылармен

Мамыр


Хаттама













IV.Кеңес  беру

№2 кесте 

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескерту

лер

Есептілік нысаны

Кеңес  беру

1

1 сынып оқушыларымен танысу, қарым-қатынас орнату, алынған «Керн- Ирасек» тестінің нәтижесі бойынша кеңес беру; 

МАД  тобы оқушыларының «Не артық » әдістемесінің     қортындысы бойынша кеңес беру  


кеңес 

1 сынып  сынып 

жетекшілері

МАД тобы  жетекшілері 

Қыркүйек

26.09-30.09


Кеңес журналы

2

5-сынып оқушыларының «Темперамент» типі


Мектеп ұжымынан мектептегі психологиялық ахуалды анықтау сауалнамасының  қортындысы  бойынша кеңес беру ;

Кеңес 

5 сынып оқушыларының сынып 

жетекшілері ;

Мектеп ұжымы 

Қазан 

10.10-14.10 


Кеңес журналы

3

Д. Голландтың  тұлғаның типтерін анықтау тестінің қорытындысы бойынша оқушыларға кеңес

Кеңес

9-11 сынып оқушылары

Қазан 

24.10-28.10


Кеңес журналы

4

Ақпаратты қалай қабылдайтынын анықтау «Сіз кімсіз?» тестінің қорытындысы бойынша сынып жетекшілерге  кеңес

Кеңес

5-7 сынып оқушыларының 

 сынып жетекшілеріне 

Қараша 

21.11-25.11



Кеңес журналы

5

2 сынып оқушыларымен жүргізілген проективті әдіс нәтижесі бойынша кеңес беру

Кеңес 

2 сынып оқушылары , сынып жетекшілері

Қараша 

28.11-30.11


Кеңес журналы

6

Ерте жыныстық қатынасқа түскен оқушыларды анықтау 

Кеңес

8-11 сынып қыздары 

Желтоқсан 

26.12-30.12


Кеңес журналы

7

Құқық бұзушылықтың адын-алу, бопсалау әрекетін анықтау

Кеңес

1-11 сынып жетекшілері 

Қаңтар 

23.01-27.01


Кеңес журналы

8

Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылар 

кеңес

  1. 11 сынып оқушылары

Мамыр

01.05-05.05


Кеңес журналы

9

Жазатайым жағдайға бейім оқушылар

Кеңес 

Сыып жетекшілер 

Мамыр

08.05-12.05


Кеңес журналы

10

9-11 сынып оқушыларына кеңес беру

Кеңес 

9-11 сынып оқушылары

Мамыр

15-19.05


Кеңес журналы

11

Үйден оқитын оқушылардың ата-аналарына кеңес

Кеңес 

Үйде оқытылатын оқушы ата-ана

Уақытылы 


Кеңес журналы

12

Инклюзивті білім алушылардың ата-аналарына кеңес

Кеңес 

Инклюзивті білім алушылардың ата-аналары

Уақытылы 


Кеңес журналы

13

Әлеуметтік - психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алу мәселелері.

Кеңес 

Оқушы

Ата-ата 

Пед.Ұжым

Жыл бойы


Кеңес журналы



















                                                                     V.Ұйымдастыру   әдістемелік  көмек 


№5 кесте

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Ұйымдастыру  әдістемелік көмек 

1

ОПМПК тексерісіне ұсынылатын, ВКК анықтамалары бар оқушыларды тізімдеу

Консилиум

1-11 сынып оқушылары

Қыркүйек

Қаңтар


Хаттама

2

Жұқпалы аурулардың алдын алу туралы

Жаднама тарату

6-11 сынып оқушылары

Уақытылы


Хаттама

3

Психологиялық бұзылыстары бар оқушыларды тізімдеп, ОПМПК тексерісіне ұсыну

Консилиум

1-сынып

Мамыр

22.05-26.05


Хаттама

4

Инклюзивті білім алушылардың, үйден оқитын оқушылардың тізімін құру

Тізімдеу, Консилиум

1-11 сынып оқушылары

Мамыр

22.05-26.05


Хаттама

5

Жасөспірімдер арасында суицидтік мінез- құлықтың алдын-алу жұмыстары 

Әдістемелік құжаттар дайындау.

-

Жыл бойы


Ақпарат 

6

Жасөспірімдер арасында суицидтік мінез- құлықтың алдын алу мәселелері бойынша ақпараттық-білім саласы (Буклет,әдістемелік нұсқау, жадынамалар)

Басылымдарын өңдеу, баспадан шығару. 


-

Үнемі


Ақпарат 

7

Жасөспірімдер арасындағы суицидтік мінез- құлыққа тән күйзеліс, жабырқаушылық, өз-өзіне сенімсіздік , өзіндік бағаның төмендігі сияқты қасиеттермен түзету (коррекциялық) жұмысын жасау мақсатында психологиялық тренингтерді әр сыныппен, мұғалімдермен, ата-аналармен жүргізу.

Семинар және әдістемелік –нұсқаулықты жиналыстар арқылы баяндау.

Баяндама 

Сыныппен, мұғалімдермен,

ата-аналармен

Кезінде


Ақпарат 

8

Жыл бойы жасалған жұмыстарды сараптау, келесі

жылға жоспар құру.

Жоспар 

-

Мамыр


Ақпарат 







                                     Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамадық есептер

6- кесте

Іс-шаралар

Жұмыс түрері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептілік нысаны

Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамадық есептер

1

Жылдық  талдау жұмысы

Жылдық есеп кітабы

2022-2023 оқу жылындағы жұмыстың есебі

Мамыр айы 

29.05-31.05


Кітап




]]>
admin Mon, 05 Sep 2022 18:03:01 +0600