Әлеуметтік педагог - Абай атындағы орта мектеп-гимназия https://abai-sarkand.mektebi.kz/ ru Әлеуметтік педагог - Абай атындағы орта мектеп-гимназия DataLife Engine Әлеуметтік педагогтың лауазымдық міндеттері https://abai-sarkand.mektebi.kz/leumettk-pedagog/leumettk-pedagogty-lauazymdy-mndetter/549-leumettk-pedagogty-lauazymdy-mndetter.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/leumettk-pedagog/leumettk-pedagogty-lauazymdy-mndetter/549-leumettk-pedagogty-lauazymdy-mndetter.html Әлеуметтік педагогтың   лауазымдық    міндеттері:


Әлеуметтік педагогтің қызметі: 

Адам өміріндегі ең игі істердің бірі- мұқтаж жандарға қамқорлық жасау, тәрбиелеу, оқыту, дамыту және  әлеуметтік қорғау.

 ►Лауазымдық міндеттері: 


     ● Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің   ерекшеліктерін  және олардың микро орталығын, өмір сүру жағдайын зерделейді, мүдделілігі мен қажеттілігін, даудамайлық жағдайларды, тәртібіндегі ауытқуларды анықтайды, уақытында әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді.

    ●   Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістерін, түрлерін, міндеттерін анықтайды, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу тәсілдерін, балалардың, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке құқықтары мен еркіндіктерін іске асыруда әлеуметтік көмек және әлеуметтік қорғау бойынша шаралар қабылдайды. 

    ● Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, әдістерін, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу жолдарын, анықтайды.        

Тұлғаның қоғамдағы өмірге бейімделуін қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарымен тұрғылықты мекен-жайы бойынша білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім алуы, тәрбиеленуі, дамуы және әлеуметтік қорғалуы бойынша іс-шаралар кешенін жүзеге асырады. 

     ●Жетім балалармен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, бала кезінен мүгедек балаларды мүліктік және мүліктік емес құқықтары бойынша патронат бойынша тұрғын үймен, жәрдем ақымен, зейнетақы мен қаматамасыз ету жұмыстарын үйлестіреді.  

     ●Мұғалімдермен, ата-аналармен басқа заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасайды. 

    ●Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізеді.



]]>
Әлеуметтік педагогтың   лауазымдық    міндеттері:


Әлеуметтік педагогтің қызметі: 

Адам өміріндегі ең игі істердің бірі- мұқтаж жандарға қамқорлық жасау, тәрбиелеу, оқыту, дамыту және  әлеуметтік қорғау.

 ►Лауазымдық міндеттері: 


     ● Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің   ерекшеліктерін  және олардың микро орталығын, өмір сүру жағдайын зерделейді, мүдделілігі мен қажеттілігін, даудамайлық жағдайларды, тәртібіндегі ауытқуларды анықтайды, уақытында әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді.

    ●   Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістерін, түрлерін, міндеттерін анықтайды, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу тәсілдерін, балалардың, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке құқықтары мен еркіндіктерін іске асыруда әлеуметтік көмек және әлеуметтік қорғау бойынша шаралар қабылдайды. 

    ● Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, әдістерін, баланың әлеуметтік және жеке проблемаларын шешу жолдарын, анықтайды.        

Тұлғаның қоғамдағы өмірге бейімделуін қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарымен тұрғылықты мекен-жайы бойынша білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) білім алуы, тәрбиеленуі, дамуы және әлеуметтік қорғалуы бойынша іс-шаралар кешенін жүзеге асырады. 

     ●Жетім балалармен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, бала кезінен мүгедек балаларды мүліктік және мүліктік емес құқықтары бойынша патронат бойынша тұрғын үймен, жәрдем ақымен, зейнетақы мен қаматамасыз ету жұмыстарын үйлестіреді.  

     ●Мұғалімдермен, ата-аналармен басқа заңды өкілдермен өзара қарым-қатынас жасайды. 

    ●Қорғаншы мен қамқоршыларды қажет ететін балалар мен жастарды анықтау және есепке алу жұмыстарын жүргізеді.



]]>
admin Mon, 05 Sep 2022 22:42:07 +0600
Әлеуметтік педагог туралы мәлімет https://abai-sarkand.mektebi.kz/leumettk-pedagog/leumettk-pedagog-malm/609-leumettk-pedagog-turaly-mlmet.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/leumettk-pedagog/leumettk-pedagog-malm/609-leumettk-pedagog-turaly-mlmet.html

Аты-жөні, тегі (толық)

Туған жылы күні

Білімі

Бітірген оқу орны (толық), жылы

Мамандығы

Пед өтілі

Санаты



1

Данахметова  Айдана     Мухитқызы  

15.04.1996

Жоғары

І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

әлеуметтік педагог

1 жыл

санатсыз



]]>

Аты-жөні, тегі (толық)

Туған жылы күні

Білімі

Бітірген оқу орны (толық), жылы

Мамандығы

Пед өтілі

Санаты



1

Данахметова  Айдана     Мухитқызы  

15.04.1996

Жоғары

І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

әлеуметтік педагог

1 жыл

санатсыз



]]>
admin Mon, 05 Sep 2022 15:08:44 +0600
Әлеуметтік - педагогтың жұмыс жоспары https://abai-sarkand.mektebi.kz/main/660-leumettk-pedagogty-zhmys-zhospary.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/main/660-leumettk-pedagogty-zhmys-zhospary.html                         « Жетісу  облысы   білім  басқармасының  Сарқан   ауданы  бойынша  білім   бөлімі» мемлекеттік   мекемесінің               

                                                    « Абай  атындағы  мектеп- гимназиясы » коммуналдық  мемлекеттік   мекемесі



«Бекітемін»

Мектеп   директоры

«01»09. 2022 ж


Ж.Бершимбекова








    Әлеуметтік - педагогтың  жұмыс   жоспары

                                                                       2022-2023 оқу  жылына
 


Іс-шаралар

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Есеп беру нысандары


І. Сыныптарға, мектепкеәлеуметтікпаспорттаудыжүргізу

І.1

Әлеуметтік педагогтың жаңа оқу жылына арналған жоспарын дайындау және бекіту.


Әлеуметтік  педагог

Жұмыс  жоспары

І.2

Жалпыға білім беру айлығы және «Мектепке жол» республикалық акциясына белсене қатысу; 

-әлеуметтік қорғалмаған, яғни аз қамтылған, жетім,қамқорлықтағы оқушыларға мемлекет  тарапынан және демеушілік есебінен әлеуметтік көмек ұйымдастыру;


ДТІЖО

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

Мектеп психологы

Берілген форма бойынша есептер  тапсыру, бұйрықтар, әңгіме жүргізу, журналдарға тіркеу.

І.3

Ыстық   тамаққа       өтініш   білдірген     отбасылардың  тұрғылықты  мекен-жайына   барып,     әлеуметтік жағдайымен танысуын ұйымдастыру  


Комиссия мүшелері 

ТІМ 

Әлеуметтік педагог

ТЖА

Хаттама 


І.4

Әлеуметтік  қорғалмаған     оқушыларды  тіркеуге  еңгізу;

Көп балалы  және     аз  қамтылған  отбасындағы     оқушылар.


Әлеуметтік педагог.

Сынып жетекшілер

Тізім дайындау.

Жоспар  құру

І.5

Ата-аналардың  бала  тәрбиесіндегі мүмкіндіктерін  анықтау мақсатында 

7-11 сынып оқушыларына анкета жүргізу.


Әлеуметтік педагог. Мектеп психологы

Анкета, анықтама

І.6

Сынып жетекшілерге әлеуметтік категориядағы балалардың құжаттарын жинақтау, дайындау бағытында кеңес беру.


Әлеуметтік педагог


Баяндама 

І.7

Әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды тіркеуге енгізу; 

-қамқорлықтағы оқушылар

 -көп балалы және аз қамтылған отбасындағы оқушылар:


Әлеуметтік педагог 

Тізімдаярлау

І.8

«Дені саудың жаны сау» атты суреттер байқауы

5-7 сыныптар арасында


Әлеуметтік педагог

Марапаттау


II. Балалық құқығын қорғау жұмысы

ІІ.1

Құқық  бұзушылықтың  алдын алу мақсатында мемлекеттік мекемелер мен  қоғамдық  үйымдармен     кездесулер  ұйымдастыру 


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог


Анықтама

ІІ.2

Туысының  үйінде тұратын  оқушыларды     анықтау,  олардың  ата-аналарымен  танысу. Сенімхаттарын  жаңартып отыру.  



Әлеуметтік педагог 

Сенімхат,  тізім даярлау 

ІІ.3

Оқушыларды   құқықтық сауаттандыру,  ақпараттандыру  мақсатында     әлеуметтік  желіге,    мектеп     сайтына   мақалалар жариялау


Әлеуметтік  педагог 

 Ссылкалар     тізбегі 

IІІ. Әртүрліесептетұрғаноқушыларменжеке-профилактикалықжұмыс

ІІІ.1

«Ерекше назардағы»  оқушыларды  күнделікті     бақылау, сабаққа  қатысуын, сырт келбетін,  қоғаммен  байланысын     бақылау 


Әлеуметтік  педагог 

 Бақылау     күнделігі 

ІV.2

Мектеп оқушыларының психологиялық, медициналық, педагогикалық тұрғыдан ерекшеліктерін анықтау. 

Сауалнама қорытындысы  бойынша  сыныптардың,  мектептің     әлеуметтік  құжатын  даярлау 

-жекелеген оқытуды қажет ететін оқушыларды анықтау


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог
 Мектеп психологы, деффектолог 

ҮЖТ актісі
 Хаттама
 Тізім даярлау

V.3

Қамқоршылықтағы  және қорғаншылықтағы  оқушылардың     үй кезегіне  тұруды  ұйымдастыру.


Әлеуметтік педагог  

 Тізім даярлау 

V.4





V.5

Ерекше  назардағы      оқушылардың  сабақтарына  қатысу


Әлеуметтік педагог

Анықтама

V.6

Әлеуметтік  мәртебеге     ие отбасы балаларын     әртүрлі  іс-шарларға  тарату , жаңа  жылдық     шыршаға апару


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог
 Сынып жетекші

Тізім ,  бұйрық 

V.7

Әлеуметтік категориядағы оқушылардың жазғы демалысын
 ұйымдастыру

-оқушылар тізімін жасақтап, өтініштер
 қабылдау


ДТІЖО
 Әлеуметік педагог

Тізім

ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы

ІV.1

Аудандық  жастар     ресурстық  орталығымен   кездесу     ұйымдастыру   


Әлеуметтік  педагог     

ТІЖО 

 Анықтама     


ІV.2

Дүниежүзілік  балар  күніне      арналған   «Бала-құқығы  -адам құқығы »   онкүндігінің жоспарымен  таныстыру,     іс-шаралар  өткізу


Әлеуметтік педагог
  Сынып жетекшілер

Анықтама

ІV.3

Қамқоршылық  кеңес отырысы


Қамқоршылық кеңесмүшелері,

мектеп әкімшілігі

Отырыс хаттамасы

ІV.4

Кәмелеттік жасқа толмағандар істері жөніндегі инспектормен кездесу ұйымдастыру


Әлеуметтік педагог
 Мектеп инспектор

Анықтама
  Хаттама

V. Білімалушылардыңата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалықжұмыс

V.1

«Ерекше  назардағы»     оқушыларды зерттеу



Әлеуметтік педагог 

Отбасы картасы  

V.2

Ата-аналар жиналысына қатысып, әр бағыт бойынша алдын алу мақсатында ата-аналарға баяндама оқу .


Әлеуметтік педагог 

Хаттама

 Баяндама 

V.3

Сәтсіз  отбасынан     шыққан  жанұяның  ата-аналарымен  кездесу


Әлеуметтік педагог 

Кеңес  беру журналы  

МЖА 

V.4

Жекелеген ата-аналармен оқушының тәртібі мен оқуы жөніндегі сұрақтар бойынша кеңес өткізу


Әлеуметтік педагог
 Сынып жетекшілер
 Мектеп психологы

Анықтама, тіркеу  журналы 

V.5

Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу


Мектеп әкімшілігі

Хаттама

VI. Диагностикалау-талдауқызметі

VІ.1

«Ерекше  назардағы»     оқушылардың сабақтарына қатысу


Әлеуметтік педагог

 Сабаққа     қатысу журналы 

VІ.2

Сәтсіз  отбасы      оқушыларының  үйлеріне  барып,     тұрмыстық  жағдайымен  танысу     


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог

ТЖА 

VІ.3

Бос уақытты ұйымдастыру: - тәуекел топ оқушыларын және әлеуметтік категориядағы оқушылардың сонымен қатар әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды спорттық секцияларға және үйірмелерге  қатыстыру


Әлеуметтік педагог
 Сынып жетекшілер
 
 

Тізім, анықтама

VІ.4

Діни экстремиз мен терроризмнің алдын алу бағытында ата-аналарға баяндама даярлау .


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог

Жаднама, әлеуметтік  желіге  салу, анықтама

VІ.5

«Оқуға қайда барамыз?» тақырыбында іс-шара өткізу мамандық таңдауға байланысты 9-11 сыныптарға


Әлеуметтік педагог

Анықтама

VІ.6

Дұрыс тамақтану онкүндігіне орай мектепішілік шара өткізу. Біз дұрыс тамақтанамыз ба? Тақырыбында ата-аналарға, оқушыларға сауалнама өткізу


Әлеуметтік педагог

Сауалнама, хаттама

VІ.7

Қамқоршылық кеңесінің отырысы


Мектеп әкімшілігі

Хаттама

VІ.8

Жүргізілген жұмысқа аналитикалық талдау жасап, есебін дайындау.


Әлеуметтік педагог

Жылдық  есеп


Мектеп-гимназия  директоры : Ж.Бершимбеков

 Әлеуметтік   педагог : А.Данахметова

]]>
                        « Жетісу  облысы   білім  басқармасының  Сарқан   ауданы  бойынша  білім   бөлімі» мемлекеттік   мекемесінің               

                                                    « Абай  атындағы  мектеп- гимназиясы » коммуналдық  мемлекеттік   мекемесі



«Бекітемін»

Мектеп   директоры

«01»09. 2022 ж


Ж.Бершимбекова








    Әлеуметтік - педагогтың  жұмыс   жоспары

                                                                       2022-2023 оқу  жылына
 


Іс-шаралар

Орындау мерзімдері

Жауаптылар

Есеп беру нысандары


І. Сыныптарға, мектепкеәлеуметтікпаспорттаудыжүргізу

І.1

Әлеуметтік педагогтың жаңа оқу жылына арналған жоспарын дайындау және бекіту.


Әлеуметтік  педагог

Жұмыс  жоспары

І.2

Жалпыға білім беру айлығы және «Мектепке жол» республикалық акциясына белсене қатысу; 

-әлеуметтік қорғалмаған, яғни аз қамтылған, жетім,қамқорлықтағы оқушыларға мемлекет  тарапынан және демеушілік есебінен әлеуметтік көмек ұйымдастыру;


ДТІЖО

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

Мектеп психологы

Берілген форма бойынша есептер  тапсыру, бұйрықтар, әңгіме жүргізу, журналдарға тіркеу.

І.3

Ыстық   тамаққа       өтініш   білдірген     отбасылардың  тұрғылықты  мекен-жайына   барып,     әлеуметтік жағдайымен танысуын ұйымдастыру  


Комиссия мүшелері 

ТІМ 

Әлеуметтік педагог

ТЖА

Хаттама 


І.4

Әлеуметтік  қорғалмаған     оқушыларды  тіркеуге  еңгізу;

Көп балалы  және     аз  қамтылған  отбасындағы     оқушылар.


Әлеуметтік педагог.

Сынып жетекшілер

Тізім дайындау.

Жоспар  құру

І.5

Ата-аналардың  бала  тәрбиесіндегі мүмкіндіктерін  анықтау мақсатында 

7-11 сынып оқушыларына анкета жүргізу.


Әлеуметтік педагог. Мектеп психологы

Анкета, анықтама

І.6

Сынып жетекшілерге әлеуметтік категориядағы балалардың құжаттарын жинақтау, дайындау бағытында кеңес беру.


Әлеуметтік педагог


Баяндама 

І.7

Әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды тіркеуге енгізу; 

-қамқорлықтағы оқушылар

 -көп балалы және аз қамтылған отбасындағы оқушылар:


Әлеуметтік педагог 

Тізімдаярлау

І.8

«Дені саудың жаны сау» атты суреттер байқауы

5-7 сыныптар арасында


Әлеуметтік педагог

Марапаттау


II. Балалық құқығын қорғау жұмысы

ІІ.1

Құқық  бұзушылықтың  алдын алу мақсатында мемлекеттік мекемелер мен  қоғамдық  үйымдармен     кездесулер  ұйымдастыру 


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог


Анықтама

ІІ.2

Туысының  үйінде тұратын  оқушыларды     анықтау,  олардың  ата-аналарымен  танысу. Сенімхаттарын  жаңартып отыру.  



Әлеуметтік педагог 

Сенімхат,  тізім даярлау 

ІІ.3

Оқушыларды   құқықтық сауаттандыру,  ақпараттандыру  мақсатында     әлеуметтік  желіге,    мектеп     сайтына   мақалалар жариялау


Әлеуметтік  педагог 

 Ссылкалар     тізбегі 

IІІ. Әртүрліесептетұрғаноқушыларменжеке-профилактикалықжұмыс

ІІІ.1

«Ерекше назардағы»  оқушыларды  күнделікті     бақылау, сабаққа  қатысуын, сырт келбетін,  қоғаммен  байланысын     бақылау 


Әлеуметтік  педагог 

 Бақылау     күнделігі 

ІV.2

Мектеп оқушыларының психологиялық, медициналық, педагогикалық тұрғыдан ерекшеліктерін анықтау. 

Сауалнама қорытындысы  бойынша  сыныптардың,  мектептің     әлеуметтік  құжатын  даярлау 

-жекелеген оқытуды қажет ететін оқушыларды анықтау


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог
 Мектеп психологы, деффектолог 

ҮЖТ актісі
 Хаттама
 Тізім даярлау

V.3

Қамқоршылықтағы  және қорғаншылықтағы  оқушылардың     үй кезегіне  тұруды  ұйымдастыру.


Әлеуметтік педагог  

 Тізім даярлау 

V.4





V.5

Ерекше  назардағы      оқушылардың  сабақтарына  қатысу


Әлеуметтік педагог

Анықтама

V.6

Әлеуметтік  мәртебеге     ие отбасы балаларын     әртүрлі  іс-шарларға  тарату , жаңа  жылдық     шыршаға апару


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог
 Сынып жетекші

Тізім ,  бұйрық 

V.7

Әлеуметтік категориядағы оқушылардың жазғы демалысын
 ұйымдастыру

-оқушылар тізімін жасақтап, өтініштер
 қабылдау


ДТІЖО
 Әлеуметік педагог

Тізім

ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы

ІV.1

Аудандық  жастар     ресурстық  орталығымен   кездесу     ұйымдастыру   


Әлеуметтік  педагог     

ТІЖО 

 Анықтама     


ІV.2

Дүниежүзілік  балар  күніне      арналған   «Бала-құқығы  -адам құқығы »   онкүндігінің жоспарымен  таныстыру,     іс-шаралар  өткізу


Әлеуметтік педагог
  Сынып жетекшілер

Анықтама

ІV.3

Қамқоршылық  кеңес отырысы


Қамқоршылық кеңесмүшелері,

мектеп әкімшілігі

Отырыс хаттамасы

ІV.4

Кәмелеттік жасқа толмағандар істері жөніндегі инспектормен кездесу ұйымдастыру


Әлеуметтік педагог
 Мектеп инспектор

Анықтама
  Хаттама

V. Білімалушылардыңата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалықжұмыс

V.1

«Ерекше  назардағы»     оқушыларды зерттеу



Әлеуметтік педагог 

Отбасы картасы  

V.2

Ата-аналар жиналысына қатысып, әр бағыт бойынша алдын алу мақсатында ата-аналарға баяндама оқу .


Әлеуметтік педагог 

Хаттама

 Баяндама 

V.3

Сәтсіз  отбасынан     шыққан  жанұяның  ата-аналарымен  кездесу


Әлеуметтік педагог 

Кеңес  беру журналы  

МЖА 

V.4

Жекелеген ата-аналармен оқушының тәртібі мен оқуы жөніндегі сұрақтар бойынша кеңес өткізу


Әлеуметтік педагог
 Сынып жетекшілер
 Мектеп психологы

Анықтама, тіркеу  журналы 

V.5

Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу


Мектеп әкімшілігі

Хаттама

VI. Диагностикалау-талдауқызметі

VІ.1

«Ерекше  назардағы»     оқушылардың сабақтарына қатысу


Әлеуметтік педагог

 Сабаққа     қатысу журналы 

VІ.2

Сәтсіз  отбасы      оқушыларының  үйлеріне  барып,     тұрмыстық  жағдайымен  танысу     


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог

ТЖА 

VІ.3

Бос уақытты ұйымдастыру: - тәуекел топ оқушыларын және әлеуметтік категориядағы оқушылардың сонымен қатар әлеуметтік қорғалмаған оқушыларды спорттық секцияларға және үйірмелерге  қатыстыру


Әлеуметтік педагог
 Сынып жетекшілер
 
 

Тізім, анықтама

VІ.4

Діни экстремиз мен терроризмнің алдын алу бағытында ата-аналарға баяндама даярлау .


ДТІЖО
 Әлеуметтік педагог

Жаднама, әлеуметтік  желіге  салу, анықтама

VІ.5

«Оқуға қайда барамыз?» тақырыбында іс-шара өткізу мамандық таңдауға байланысты 9-11 сыныптарға


Әлеуметтік педагог

Анықтама

VІ.6

Дұрыс тамақтану онкүндігіне орай мектепішілік шара өткізу. Біз дұрыс тамақтанамыз ба? Тақырыбында ата-аналарға, оқушыларға сауалнама өткізу


Әлеуметтік педагог

Сауалнама, хаттама

VІ.7

Қамқоршылық кеңесінің отырысы


Мектеп әкімшілігі

Хаттама

VІ.8

Жүргізілген жұмысқа аналитикалық талдау жасап, есебін дайындау.


Әлеуметтік педагог

Жылдық  есеп


Мектеп-гимназия  директоры : Ж.Бершимбеков

 Әлеуметтік   педагог : А.Данахметова

]]>
admin Mon, 05 Sep 2022 09:53:05 +0600
2021 – 2022 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың жылдық жұмысына талдауы https://abai-sarkand.mektebi.kz/main/659-2021-2022-ou-zhylynday-leumettk-pedagogty-zhyldy-zhmysyna-taldauy.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/main/659-2021-2022-ou-zhylynday-leumettk-pedagogty-zhyldy-zhmysyna-taldauy.html 2021 – 2022 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың  жылдық жұмысына талдауы


 Мақсаты: әлеуметтік педагогтың жыл бойы атқарған жұмыстарына қорытынды сараптама жүргізу, ата-аналармен, оқушылармен, әлеуметтік мәртебеге ие отбасы оқушыларымен  жүргізілген жұмыстардың қорытындысын шығару және жаңа оқу жылының жоспарына енгізетін ұсыныстар жасау.
 Міндеттері:
 
-Оқушылардың тұрмыс жағдайын және әлеуметтік ерекшеліктерін зерттеу;

-Оқушылармен және ата-аналарымен психологиялық-педагогикалық жұмыстар жүргізу.

2021-2022 оқу жылының басында әлеуметтік педагогтың іс-қағаздарын реттеу, жаңарту жұмыстары ұйымдастырылды. Берілген жүктемелер бойынша жылдық  жоспар құрылып, жалпыға бірдей білім беру айлығымен қоса атқарылып отырды. Қажетті нормативті құжаттар жинақталды. Әлеуметтік педагог өз білімін жетілдіру мақсатында курстан өтті.

       Бала тәрбиесімен  жүйелі жұмыс жүргізу үшін,  баланың отбасы құрамын, тұрмыстық  жағдайын, ата-ананың қаншалықты балаға уақыт бөлетінін, отбасындағы психологиялық ахуалды, баланың жеке психологиялық даму деңгейін білу мақсатында біршама педагогикалық- психологиялық іс- әрекеттер жасалынды.

       2021-2022 оқу жылының басында мектеп бойынша әр оқушының әлеуметтік мәртебесі анықталып, барлық сыныптардың әлеуметтік төлқұжаты жасалынды. 

Мектеп бойынша оқушыларды тегін ыстық тамақпен қамту

         Ыстық тегін тамақ ішетін аз қамтылған, көп балалы, толық емес және қамқоршылық-қорғаншылықтағы  оқушылар саны – 132. Оқушылардың тиісті құжаттары қыркүйек және қаңтар айларында жинақталған, тамақтану мектеп директорымен бекітілген кесте бойынша жүргізілді. Ыстық тамақтың сапасы және ұйымдастырылуына бақылауды арнайы брокеражды комиссия жүзеге асырды. Ай сайын ыстық тамақ есебі ауданға жіберіліп отырды.


Абай атындағы мектеп гимназиясының 1-11 сынып оқушыларының әлеуметтік куәлігі жасалып, әлеуметтік топтары жасақталды

І жарты жылдық

ІІ жарты жылдық

Мектеп бойынша оқушы саны - 639

Мектеп бойынша оқушы саны - 641

Ұл бала-321

Ұл бала-322

Қыз бала-318

Қыз бала-319

Аз қамтылған оқушылар-158

Аз қамтылған оқушылар-132

Көп балалы - 181

Көп балалы - 185

Толық емес( жартылай жетім)-25

Толық емес( жартылай жетім)-25

Толық емес(ажырасқан)-63

Толық емес(ажырасқан)-63

Қамқоршылық-қорғаншылық-3

Қамқоршылық-қорғаншылық-3

Үйден оқитын оқушы-1

Үйден оқитын оқушы-1

Инклюзивті білім алушылар-5

Инклюзивті білім алушылар-5

Әкесі  қайтыс     болған - 23

Әкесі  қайтыс     болған – 23

Анасы  қайтыс     болған - 2

Анасы  қайтыс     болған – 2

Туысының  үйінде     тұрып оқитын оқушылар - 15

Туысының  үйінде     тұрып оқитын оқушылар - 15


2021-2022 оқу жылында әлеуметтік педагогтың жоспарына сәйкес қамқоршылық-қорғаншылықтағы  3 оқушының, үйден оқитын 1 оқушының ,өгей   анамен тұратын 1 оқушы, өгей   әкемен  тұратын  9 оқушы үйлеріне барып рейд жүргізілді.

Қамқоршылық – қорғаншылықтағы  оқушылар:

Исатай Нұржан 11а сынып, Истай Фатима 8ә сынып оқушыларының үйлеріне рейд жүргізілу барысында, жеке бөлмесі бар, сабақ оқитын столы бар, үйлері таза,жинақы талапқа сай.

 Асылбай Ақжол 2ә сынып оқушысының үйіне материалдық – тұрмыстық   жағдайын  тексеру барысында  барғанда жеке бөлмесі бар, үйлері таза.

Үйден   оқитын  оқушы:

Серік  Бекзат  3в сынып оқушысы «үйден оқиды»  материалдық – тұрмыстық  жағдайын   тексеру барысында барғанда үйлері таза, жеке бөлмесі бар, жинақы, сабақ оқитын столы бар.

 Өгей   әкемен  тұратын   оқушылар:

Бақытжанқызы Амина   2б сынып  оқушысы тұрмыстық  жағдайын   тексеру барысында барғанда үйлері таза, жеке бөлмесі бар, жинақы.

Молдагожина  Медина 2б сынып  оқушысы рейд жүргізу барысында үйлері таза, сабақ оқитын столы бар,үйі жылы.

         Жаннетова  Мариям   6ә сынып оқушы үйіне рейд жүргізу барысында үйлері таза, жинақы, тамақ ішетін столда сабақ орындайды.

Ерғали   Тамерлан  7ә  сынып   оқушысы  үйіне материалдық – тұрмыстық  жағдайын  тексеру барысында  барғанда жеке бөлмесі бар, үйлері таза.

Илипбаева  Аяжан 8ә сынып оқушысы  рейд жүргізу барысында үйлері таза, сабақ оқитын столы бар, жеке бөлмесі бар,үйі жылы, санитарлық нормаға сай.

Сансызбаев   Амиржан  9а  сынып   оқушысы рейд жүргізу барысында үйлері таза, сабақ оқитын столы бар, жеке бөлмесі бар,үйі жылы, санитарлық нормаға сай.

Болатова   Жанель  9ә  сынып   оқушысы  үйіне материалдық – тұрмыстық  жағдайын  тексеру барысында  барғанда жеке бөлмесі бар, үйлері таза.

Өгей  анамен   тұратын  оқушы:

Ақжолбеков   Нұраслан  10а  сынып   оқушысы  рейд жүргізу барысында үйлері таза, сабақ оқитын столы бар,үйі жылы.

Туысының  үйінде  тұрып   оқитын  оқушылар:

  Аманжол  Алуа – 1ә сынып

    Сламхан  Елжас – 3ә сынып

    Сабырбек Муслима – 3в сынып

    Өмірзақ  Әрсен – 4в сынып

    Лукьянов   Тимур – 5б сынып

    Нүкенов  Мирас – 7в сынып

    Қуанышұлы   Айбын – 7б сынып

    Кусаинова  Асемай – 8ә   сынып

    Кәкімжан  Марлан – 9ә сынып

    Ескендір  Рамазан – 9б сынып

    Қастерұлы  Айбек – 9б сынып

    Даулбай  Дильназ – 10ә сынып

    Жұматай  Бегәлі – 11 ә сынып

    Қосбек  Иса – 11б сынып

    Сапарғожа  Аяжан- 11б сынып

 Мектеп бойынша «Қатерлі топта» тұрған оқушылар

Жан-жақты бақылау барысында мектепішілік «қатерлі топқа» 2 оқушы тіркелді. Калиев  Рамазан – 5 б сынып оқушысы,Қанатхан  Дәнекен – 6 ә сынып оқушысы.Бұл оқушылардан сауалнама, тест жұмыстары алынып, бірнеше рет әңгімелесу жүргізілді. Үйлеріне барып тұрғын-ұй тұрмыстық актілер жасалынды. Ата-аналары шақырылып, ата-аналарынан да, оқушылардан да түсініктеме алынды. Күнделікті сабаққа қатысулары тексеріліп, қадағаланып, АКТ толтырылып отырылады. Сынып жетекшілер ата-аналарымен үнемі тығыз байланыста болды.. Мектеп инспекторы мен тәрбие ісі меңгерушілері, психолог пен әлеуметтік педагогтар жекелеген әңгімелесулер жүргізіп, сынып сағаттарында да құқықбұзушылықтың алдын алу мақсатында жұмыстар жүргізіледі.

 «Сәтсіз   жанұя»

   Сәтсіз жанұя   қатарына Абай мектеп- гимназиясына 21.01.2022ж Тарас  ауылынан   келген  Қанатхандар  жанұясын   алдық.Қанатхандар  жанұясында  толық  10 адам тұрады,оның ішінде 8 бала  және әкесі мен анасы.Тұрмыс  жағдайлары  төмен   пәтер  жалдап  тұрады.Ата-анасы   балаларын   дұрыс  қамтамасыз  етпейді,қарамайды,мектепке  уақымен   жібермейді.Тәрбие завучтармен және сынып   жетекшілерімен  үйлеріне барып балалардың  жағдайын  тексеріп   тұрдық.Үйлері  таза емес лас,кір болып шықты.Әр  барған  сәтте ата – анасы  балаларын   қараусыз үйде өз беттерімен    қалдырып  кеткен.Бұл  ата-ананың жауапкершілігі  жоқ   екендігінің  белгісі.Ата-анасымен де балалармен де жұмыс жасалды.

 



Абай атындағы мектеп гимназияның 2021-2022 оқу жылында 

«Жүректен-жүрекке» ұранымен өткізілген «Мектепке жол» акциясы бойынша істелінген жұмысқа                                                                                   

Ақпарат

Мақсаты: Мектептегі қамқоршылық- қорғаншылықтағы оқушылардың және жағдайы төмен отбасындағы оқушылардың 2021 жылдың 01тамыз 21 қыркүйек аралығында «Мектепке жол» акциясы ұйымдастырылып өткізілді. Мектепке жол акцияның іс- шара жоспары құрылып, комиссия мүшелері бекітілді.

  Акцияны  ұйымдастыру барысында «Мектепке жол»  логотивті плакат ілініп, көмек қажет ететін, аз қамтылған отбасы, жағдайы нашар сәтсіз жанұя отбасының балаларының тізімі алынып «Жүректен-жүрекке» ұранымен қайырымдылық көмек көрсетілді. Атап айтсақ:

1. Аз қамтылған отбасынан шыққан 12 оқушыға 15 мыңнан 180000 –ға мектеп құралдары алып берілді.

2. Абылқасым Ерасыл 5 б сынып оқушысы Костюм-шалбар-11600, туфли-5400 және қажетті ұсақ заттары 

3.  Алдаберген Расим 7 ә сынып оқушысы Жейде-4000,шалбар-4700,аяқ-киім-7700 және 700,сумка-7500,спортивка-15000 және ұсақ заттары 1200,2000,700тг.     

4. Асылбек Айбала 3в сынып юбка -1700 

5.Серғалы Аруна 3в сынып юбка -1700

6. Ержан Фатима  3 в сынып  юбка -1800

Жалпы қамтылған сумма: 245 000 мың теңгені құрайды.

 Мектеп ұжымы жағдайы төмен отбасы оқушыларының  жаңа оқу жылына толық қамтылуын басты мақсатқа ала отырып   сынып жетекшілер мөлтек аудандарды аралап, оқушылардың отбасы жағдайы туралы мәліметтерді жинастырып, көмек қажет ететін оқушылардың тізімі бекітілді. «Қайырымдылық жасасаң, қайырымын өзің көресің» деген жандарды қайырымдылық акциясына өз үлестерін қосуға шақырдық. Материалдық көмек көрсету, демеушілер есебінен, ата-аналар көмегімен, мектеп ұжымы мүшелерімен жүзеге асырылып отыр. 


       2021-2022 оқу жылында алға қойған мақсат пен міндетті ескере      отырып келесі 2022-2023 оқу жылында төмендегідей ұсыныстар орындалуы қажет:
 1. 1-11 сыныптар бойынша оқушылардың әлеуметтік жағдайы зерттеліп, тұрмысы төмен отбасыларына көмек алуға қажетті құжаттар тізімі уақытында тапсырып, ата-ананың өтініші бойынша жалпыға бірдей білім беру қорынан көмек көрсетіп, осы категориядағы оқушылар тізімін жасап, бақылауға алу;

 2. Ата-аналармен, үйде оқитын оқушылармен, қиын оқушылармен жұмысты дұрыс жолға қою;
 3. Келесі 2022-2023 оқу жылында осы ұсыныстар есепке алынып, оқу жылының басынан көп балалы, тұрмысы төмен, қамқоршылықтағы, жетім балаларға аса назар аударылып, әрқайсысының жағдайына сай қажетті көмек жасау;
 4. Жаңа оқу жылында оқушылардың ата-аналарымен мектептің қарым- қатынасын одан әрі нығайтып, оларды мектепшілік жұмыстарға көбірек араластыру; 
 5. Әлеуметтік жағдайы төмен отбасымен жұмысты жүргізу;
 6. Кәсіби шеберліктің әдіс-тәсілдерін, өз білімімді жетілдіру арқылы жоғарылату.



                 Мектеп   директоры                  Н.Есенгулова



















]]>
2021 – 2022 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың  жылдық жұмысына талдауы


 Мақсаты: әлеуметтік педагогтың жыл бойы атқарған жұмыстарына қорытынды сараптама жүргізу, ата-аналармен, оқушылармен, әлеуметтік мәртебеге ие отбасы оқушыларымен  жүргізілген жұмыстардың қорытындысын шығару және жаңа оқу жылының жоспарына енгізетін ұсыныстар жасау.
 Міндеттері:
 
-Оқушылардың тұрмыс жағдайын және әлеуметтік ерекшеліктерін зерттеу;

-Оқушылармен және ата-аналарымен психологиялық-педагогикалық жұмыстар жүргізу.

2021-2022 оқу жылының басында әлеуметтік педагогтың іс-қағаздарын реттеу, жаңарту жұмыстары ұйымдастырылды. Берілген жүктемелер бойынша жылдық  жоспар құрылып, жалпыға бірдей білім беру айлығымен қоса атқарылып отырды. Қажетті нормативті құжаттар жинақталды. Әлеуметтік педагог өз білімін жетілдіру мақсатында курстан өтті.

       Бала тәрбиесімен  жүйелі жұмыс жүргізу үшін,  баланың отбасы құрамын, тұрмыстық  жағдайын, ата-ананың қаншалықты балаға уақыт бөлетінін, отбасындағы психологиялық ахуалды, баланың жеке психологиялық даму деңгейін білу мақсатында біршама педагогикалық- психологиялық іс- әрекеттер жасалынды.

       2021-2022 оқу жылының басында мектеп бойынша әр оқушының әлеуметтік мәртебесі анықталып, барлық сыныптардың әлеуметтік төлқұжаты жасалынды. 

Мектеп бойынша оқушыларды тегін ыстық тамақпен қамту

         Ыстық тегін тамақ ішетін аз қамтылған, көп балалы, толық емес және қамқоршылық-қорғаншылықтағы  оқушылар саны – 132. Оқушылардың тиісті құжаттары қыркүйек және қаңтар айларында жинақталған, тамақтану мектеп директорымен бекітілген кесте бойынша жүргізілді. Ыстық тамақтың сапасы және ұйымдастырылуына бақылауды арнайы брокеражды комиссия жүзеге асырды. Ай сайын ыстық тамақ есебі ауданға жіберіліп отырды.


Абай атындағы мектеп гимназиясының 1-11 сынып оқушыларының әлеуметтік куәлігі жасалып, әлеуметтік топтары жасақталды

І жарты жылдық

ІІ жарты жылдық

Мектеп бойынша оқушы саны - 639

Мектеп бойынша оқушы саны - 641

Ұл бала-321

Ұл бала-322

Қыз бала-318

Қыз бала-319

Аз қамтылған оқушылар-158

Аз қамтылған оқушылар-132

Көп балалы - 181

Көп балалы - 185

Толық емес( жартылай жетім)-25

Толық емес( жартылай жетім)-25

Толық емес(ажырасқан)-63

Толық емес(ажырасқан)-63

Қамқоршылық-қорғаншылық-3

Қамқоршылық-қорғаншылық-3

Үйден оқитын оқушы-1

Үйден оқитын оқушы-1

Инклюзивті білім алушылар-5

Инклюзивті білім алушылар-5

Әкесі  қайтыс     болған - 23

Әкесі  қайтыс     болған – 23

Анасы  қайтыс     болған - 2

Анасы  қайтыс     болған – 2

Туысының  үйінде     тұрып оқитын оқушылар - 15

Туысының  үйінде     тұрып оқитын оқушылар - 15


2021-2022 оқу жылында әлеуметтік педагогтың жоспарына сәйкес қамқоршылық-қорғаншылықтағы  3 оқушының, үйден оқитын 1 оқушының ,өгей   анамен тұратын 1 оқушы, өгей   әкемен  тұратын  9 оқушы үйлеріне барып рейд жүргізілді.

Қамқоршылық – қорғаншылықтағы  оқушылар:

Исатай Нұржан 11а сынып, Истай Фатима 8ә сынып оқушыларының үйлеріне рейд жүргізілу барысында, жеке бөлмесі бар, сабақ оқитын столы бар, үйлері таза,жинақы талапқа сай.

 Асылбай Ақжол 2ә сынып оқушысының үйіне материалдық – тұрмыстық   жағдайын  тексеру барысында  барғанда жеке бөлмесі бар, үйлері таза.

Үйден   оқитын  оқушы:

Серік  Бекзат  3в сынып оқушысы «үйден оқиды»  материалдық – тұрмыстық  жағдайын   тексеру барысында барғанда үйлері таза, жеке бөлмесі бар, жинақы, сабақ оқитын столы бар.

 Өгей   әкемен  тұратын   оқушылар:

Бақытжанқызы Амина   2б сынып  оқушысы тұрмыстық  жағдайын   тексеру барысында барғанда үйлері таза, жеке бөлмесі бар, жинақы.

Молдагожина  Медина 2б сынып  оқушысы рейд жүргізу барысында үйлері таза, сабақ оқитын столы бар,үйі жылы.

         Жаннетова  Мариям   6ә сынып оқушы үйіне рейд жүргізу барысында үйлері таза, жинақы, тамақ ішетін столда сабақ орындайды.

Ерғали   Тамерлан  7ә  сынып   оқушысы  үйіне материалдық – тұрмыстық  жағдайын  тексеру барысында  барғанда жеке бөлмесі бар, үйлері таза.

Илипбаева  Аяжан 8ә сынып оқушысы  рейд жүргізу барысында үйлері таза, сабақ оқитын столы бар, жеке бөлмесі бар,үйі жылы, санитарлық нормаға сай.

Сансызбаев   Амиржан  9а  сынып   оқушысы рейд жүргізу барысында үйлері таза, сабақ оқитын столы бар, жеке бөлмесі бар,үйі жылы, санитарлық нормаға сай.

Болатова   Жанель  9ә  сынып   оқушысы  үйіне материалдық – тұрмыстық  жағдайын  тексеру барысында  барғанда жеке бөлмесі бар, үйлері таза.

Өгей  анамен   тұратын  оқушы:

Ақжолбеков   Нұраслан  10а  сынып   оқушысы  рейд жүргізу барысында үйлері таза, сабақ оқитын столы бар,үйі жылы.

Туысының  үйінде  тұрып   оқитын  оқушылар:

  Аманжол  Алуа – 1ә сынып

    Сламхан  Елжас – 3ә сынып

    Сабырбек Муслима – 3в сынып

    Өмірзақ  Әрсен – 4в сынып

    Лукьянов   Тимур – 5б сынып

    Нүкенов  Мирас – 7в сынып

    Қуанышұлы   Айбын – 7б сынып

    Кусаинова  Асемай – 8ә   сынып

    Кәкімжан  Марлан – 9ә сынып

    Ескендір  Рамазан – 9б сынып

    Қастерұлы  Айбек – 9б сынып

    Даулбай  Дильназ – 10ә сынып

    Жұматай  Бегәлі – 11 ә сынып

    Қосбек  Иса – 11б сынып

    Сапарғожа  Аяжан- 11б сынып

 Мектеп бойынша «Қатерлі топта» тұрған оқушылар

Жан-жақты бақылау барысында мектепішілік «қатерлі топқа» 2 оқушы тіркелді. Калиев  Рамазан – 5 б сынып оқушысы,Қанатхан  Дәнекен – 6 ә сынып оқушысы.Бұл оқушылардан сауалнама, тест жұмыстары алынып, бірнеше рет әңгімелесу жүргізілді. Үйлеріне барып тұрғын-ұй тұрмыстық актілер жасалынды. Ата-аналары шақырылып, ата-аналарынан да, оқушылардан да түсініктеме алынды. Күнделікті сабаққа қатысулары тексеріліп, қадағаланып, АКТ толтырылып отырылады. Сынып жетекшілер ата-аналарымен үнемі тығыз байланыста болды.. Мектеп инспекторы мен тәрбие ісі меңгерушілері, психолог пен әлеуметтік педагогтар жекелеген әңгімелесулер жүргізіп, сынып сағаттарында да құқықбұзушылықтың алдын алу мақсатында жұмыстар жүргізіледі.

 «Сәтсіз   жанұя»

   Сәтсіз жанұя   қатарына Абай мектеп- гимназиясына 21.01.2022ж Тарас  ауылынан   келген  Қанатхандар  жанұясын   алдық.Қанатхандар  жанұясында  толық  10 адам тұрады,оның ішінде 8 бала  және әкесі мен анасы.Тұрмыс  жағдайлары  төмен   пәтер  жалдап  тұрады.Ата-анасы   балаларын   дұрыс  қамтамасыз  етпейді,қарамайды,мектепке  уақымен   жібермейді.Тәрбие завучтармен және сынып   жетекшілерімен  үйлеріне барып балалардың  жағдайын  тексеріп   тұрдық.Үйлері  таза емес лас,кір болып шықты.Әр  барған  сәтте ата – анасы  балаларын   қараусыз үйде өз беттерімен    қалдырып  кеткен.Бұл  ата-ананың жауапкершілігі  жоқ   екендігінің  белгісі.Ата-анасымен де балалармен де жұмыс жасалды.

 



Абай атындағы мектеп гимназияның 2021-2022 оқу жылында 

«Жүректен-жүрекке» ұранымен өткізілген «Мектепке жол» акциясы бойынша істелінген жұмысқа                                                                                   

Ақпарат

Мақсаты: Мектептегі қамқоршылық- қорғаншылықтағы оқушылардың және жағдайы төмен отбасындағы оқушылардың 2021 жылдың 01тамыз 21 қыркүйек аралығында «Мектепке жол» акциясы ұйымдастырылып өткізілді. Мектепке жол акцияның іс- шара жоспары құрылып, комиссия мүшелері бекітілді.

  Акцияны  ұйымдастыру барысында «Мектепке жол»  логотивті плакат ілініп, көмек қажет ететін, аз қамтылған отбасы, жағдайы нашар сәтсіз жанұя отбасының балаларының тізімі алынып «Жүректен-жүрекке» ұранымен қайырымдылық көмек көрсетілді. Атап айтсақ:

1. Аз қамтылған отбасынан шыққан 12 оқушыға 15 мыңнан 180000 –ға мектеп құралдары алып берілді.

2. Абылқасым Ерасыл 5 б сынып оқушысы Костюм-шалбар-11600, туфли-5400 және қажетті ұсақ заттары 

3.  Алдаберген Расим 7 ә сынып оқушысы Жейде-4000,шалбар-4700,аяқ-киім-7700 және 700,сумка-7500,спортивка-15000 және ұсақ заттары 1200,2000,700тг.     

4. Асылбек Айбала 3в сынып юбка -1700 

5.Серғалы Аруна 3в сынып юбка -1700

6. Ержан Фатима  3 в сынып  юбка -1800

Жалпы қамтылған сумма: 245 000 мың теңгені құрайды.

 Мектеп ұжымы жағдайы төмен отбасы оқушыларының  жаңа оқу жылына толық қамтылуын басты мақсатқа ала отырып   сынып жетекшілер мөлтек аудандарды аралап, оқушылардың отбасы жағдайы туралы мәліметтерді жинастырып, көмек қажет ететін оқушылардың тізімі бекітілді. «Қайырымдылық жасасаң, қайырымын өзің көресің» деген жандарды қайырымдылық акциясына өз үлестерін қосуға шақырдық. Материалдық көмек көрсету, демеушілер есебінен, ата-аналар көмегімен, мектеп ұжымы мүшелерімен жүзеге асырылып отыр. 


       2021-2022 оқу жылында алға қойған мақсат пен міндетті ескере      отырып келесі 2022-2023 оқу жылында төмендегідей ұсыныстар орындалуы қажет:
 1. 1-11 сыныптар бойынша оқушылардың әлеуметтік жағдайы зерттеліп, тұрмысы төмен отбасыларына көмек алуға қажетті құжаттар тізімі уақытында тапсырып, ата-ананың өтініші бойынша жалпыға бірдей білім беру қорынан көмек көрсетіп, осы категориядағы оқушылар тізімін жасап, бақылауға алу;

 2. Ата-аналармен, үйде оқитын оқушылармен, қиын оқушылармен жұмысты дұрыс жолға қою;
 3. Келесі 2022-2023 оқу жылында осы ұсыныстар есепке алынып, оқу жылының басынан көп балалы, тұрмысы төмен, қамқоршылықтағы, жетім балаларға аса назар аударылып, әрқайсысының жағдайына сай қажетті көмек жасау;
 4. Жаңа оқу жылында оқушылардың ата-аналарымен мектептің қарым- қатынасын одан әрі нығайтып, оларды мектепшілік жұмыстарға көбірек араластыру; 
 5. Әлеуметтік жағдайы төмен отбасымен жұмысты жүргізу;
 6. Кәсіби шеберліктің әдіс-тәсілдерін, өз білімімді жетілдіру арқылы жоғарылату.



                 Мектеп   директоры                  Н.Есенгулова



















]]>
admin Fri, 27 May 2022 09:50:38 +0600