ҰБТ, тренинг - Абай атындағы орта мектеп-гимназия https://abai-sarkand.mektebi.kz/ ru ҰБТ, тренинг - Абай атындағы орта мектеп-гимназия DataLife Engine Сынақ тест нәтижелері https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/527-syna-test-ntizheler.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/527-syna-test-ntizheler.html 11 а сынып 19.01.2023 қаңтар сынақ тест нәтижелері

Оқушының аты - жөні

Математикалық

сауаттылық

Оқу сауаттылығы

Қазақстан тарихы

Таңдау пән

Таңдау пән

Жалпы балл

1

Дүйсенбай Айзере

11

14

15

МАТ 33

ФИЗ 31

104

2

Қуатбек Гүлжайна

9

12

19

ШЕТ Т 30

ДЖТ 32

102

3

Алимғазы Мөлдір

11

13

18

МАТ 25

ИНФ 35

102

4

Бақытжан Айғаным

10

14

17

ШЕТ Т 32

ДЖТ 27

100

5

Каримова Ясмина

11

15

16

БИО 31

ХИМ 23

96

6

Мұратқызы Аиша

7

14

18

МАТ 26

ГЕО 21

86

7

Жеңісқызы Жансая

2

13

14

ДЖТ 24

ҚҰҚЫҚ 30

83

8

Шулгаубаев Естай

14

12

15

БИО 25

ХИМ 16

82

9

Бақытәлі Буажар

10

14

13

МАТ 21

ФИЗ 22

80

10

Сейткәрім Әлібек

5

11

17

ДЖТ 25

ГЕО 21

79

11

Әмір Әйгерім

8

12

13

ДЖТ 22

ГЕО 22

77

12

Қлышбай Жақсылық

7

12

10

МАТ 19

ИНФ 28

76

13

Әзімбек Акбар

9

14

14

БИО 23

ХИМ 14

74

14

Есенқұл Ерасыл

8

7

14

ШЕТ Т 16

ДЖТ 26

71

15

Жолдасқан Дамира

9

13

17

ШЕТ Т 12

ДЖТ 20

71

16

Зейнелхан Мұхаммед

6

7

15

МАТ 19

ФИЗ 21

68

17

Жолдасқан Олжас

7

15

11

БИО 18

ХИМ 13

64

18

Мелихан Аяхмет

7

11

12

МАТ 15

ФИЗ 15

60

19

Бабайқарыұлы Байтұрсын




      МАТ

        ИНФ

58

20

Жолдасқан Нұрсұлтан

6

9

7

МАТ 12

ИНФ 17

51

Оқушының аты - жөні

Оқу сауаттылығы

Қазақстан  тарихы

Жалпы балл

1

Амирханова Амина

14

16

30

2

Наби Мерей



17







11 ә  сынып 16.01.2023 қаңтар сынақ тест нәтижелері

Оқушының аты - жөні

Математикалық

сауаттылық

Оқу сауаттылығы

Қазақстан тарихы

Таңдау пән

Таңдау пән

Жалпы балл

1

Құрмашлва Назерке

9

14

16

Қазақ тілі 36

Әдебиет 28

103

2

Даулбай Дильназ

3

12

11

Қазақ тілі 15

Әдебиет 15

56


Шығармашылық тест

Оқушының аты - жөні

Оқу сауаттылығы

Қазақстан  тарихы

Жалпы балл

1

Жанарыстан Дана

12

11

23

2

Мелісбек Аяулым

11

15

26



]]>
11 а сынып 19.01.2023 қаңтар сынақ тест нәтижелері

Оқушының аты - жөні

Математикалық

сауаттылық

Оқу сауаттылығы

Қазақстан тарихы

Таңдау пән

Таңдау пән

Жалпы балл

1

Дүйсенбай Айзере

11

14

15

МАТ 33

ФИЗ 31

104

2

Қуатбек Гүлжайна

9

12

19

ШЕТ Т 30

ДЖТ 32

102

3

Алимғазы Мөлдір

11

13

18

МАТ 25

ИНФ 35

102

4

Бақытжан Айғаным

10

14

17

ШЕТ Т 32

ДЖТ 27

100

5

Каримова Ясмина

11

15

16

БИО 31

ХИМ 23

96

6

Мұратқызы Аиша

7

14

18

МАТ 26

ГЕО 21

86

7

Жеңісқызы Жансая

2

13

14

ДЖТ 24

ҚҰҚЫҚ 30

83

8

Шулгаубаев Естай

14

12

15

БИО 25

ХИМ 16

82

9

Бақытәлі Буажар

10

14

13

МАТ 21

ФИЗ 22

80

10

Сейткәрім Әлібек

5

11

17

ДЖТ 25

ГЕО 21

79

11

Әмір Әйгерім

8

12

13

ДЖТ 22

ГЕО 22

77

12

Қлышбай Жақсылық

7

12

10

МАТ 19

ИНФ 28

76

13

Әзімбек Акбар

9

14

14

БИО 23

ХИМ 14

74

14

Есенқұл Ерасыл

8

7

14

ШЕТ Т 16

ДЖТ 26

71

15

Жолдасқан Дамира

9

13

17

ШЕТ Т 12

ДЖТ 20

71

16

Зейнелхан Мұхаммед

6

7

15

МАТ 19

ФИЗ 21

68

17

Жолдасқан Олжас

7

15

11

БИО 18

ХИМ 13

64

18

Мелихан Аяхмет

7

11

12

МАТ 15

ФИЗ 15

60

19

Бабайқарыұлы Байтұрсын




      МАТ

        ИНФ

58

20

Жолдасқан Нұрсұлтан

6

9

7

МАТ 12

ИНФ 17

51

Оқушының аты - жөні

Оқу сауаттылығы

Қазақстан  тарихы

Жалпы балл

1

Амирханова Амина

14

16

30

2

Наби Мерей



17







11 ә  сынып 16.01.2023 қаңтар сынақ тест нәтижелері

Оқушының аты - жөні

Математикалық

сауаттылық

Оқу сауаттылығы

Қазақстан тарихы

Таңдау пән

Таңдау пән

Жалпы балл

1

Құрмашлва Назерке

9

14

16

Қазақ тілі 36

Әдебиет 28

103

2

Даулбай Дильназ

3

12

11

Қазақ тілі 15

Әдебиет 15

56


Шығармашылық тест

Оқушының аты - жөні

Оқу сауаттылығы

Қазақстан  тарихы

Жалпы балл

1

Жанарыстан Дана

12

11

23

2

Мелісбек Аяулым

11

15

26



]]>
admin Thu, 19 Jan 2023 14:07:18 +0600
Оқушыларға психологиялық кеңес https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/524-oushylara-psihologijaly-kees.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/524-oushylara-psihologijaly-kees.html ҰБТ-ға психологиялық дайындық.

Оқушыларға психологиялық кеңес


 ҰБТ-ға дайындалудың тиімді жолдары
 
— Күн тәртібі мен жұмыс орнын қалай ұйымдастырамыз?
 — Жұмыс орны өте ыңғайлы және тыныш болуы керек.
 — Тестке дайындалатын үстел үстінде сары немесе күлгін түсті парақтар немесе мата қиындысы болғаны дұрыс, өйткені ол интеллектілік белсенділікті арттырады .
 Күн тәртібі:
 • * күнді үш бөлікке бөл;
 • * Тестке күніне 8-сағат дайындық;
 • * Спортпен айналысуға таза ауада серуендеуге үй шаруасымен айналысуға 8-сағат;
 • * 8-сағаттан кем ұйықтама;
 • * 2-сағат тестке дайындалып, 30-40 минут мидағы жүйкелік қатаюдан арылып, ақыл-ой еңбегін дене еңбегімен (гимнастикалық жаттығулар т.б.) кезектестіру керек.
                    ҰБТ-ға қалай дұрыс дайындалуға болады?
 
— Туған-туыстардың ҰБТ тапсырушыға барынша қолғабыс көрсеткені абзал.
 — Дайындықты ҰБТ тапсырудан 2-3 ай бұрын бастау қажет. Ең болмағанда, материалдарды қайталап тұрған дұрыс.
 — ҰБТ тапсырған аға-әпкелеріңізден кеңес сұраңыз.
 — Емтиханға керекті материалдарды ғана оқыңыз.
 — Шпаргалкаға уақыт жаратқанша, оқыған материалыңызды тағы да бірнеше рет қайталағаныңыз жөн.
 — Үзіліс кездерінде сыртқа шығып, таза ауа жұтыңыз.
 — Дұрыс тамақтануды ұмытпаңыз.
 — Емтиханға тыныш жерде дайындалуға тырысыңыз
 — ҰБТ сынағының алдында 1 тәулік ештеңені ойламай демалыңыз.
 Тамақтану
 
Күніне 3-4 рет витаминге толы тағамдармен тамақтану керек. Грек жаңғағын, сүт өнімдерін, балықты, етті, көкөністі, жеміс-жидекті, шоколадты қолдау керек. Бұл тағамдар адам миындағы интеллект деңгейін арттырады.
                           Тест күнгі тамақтану үлгісі:
 
1. Аса майлы тамақ жеуге болмайды және мүлдем тамақтабауғада болмайды.
 2. Жеңіл көкөністен жасалған тағамдар жеген дұрыс.
 3. Қатты қобалжығандықтан, сіздердің тәбетіңіз болмауы мүмкін, бірақ аудитория атмосферасына шыдау үшін тамақтану керек

                     ҰБТ алдында болатын қорқыныштың себептері :
 
1. Шамадан тыс жүктеменің болуы.
 2. Бала үлкен жауапкершіліктің бар екенін сезеді.
 3. Жүйке жүйесінің әлсіз болуы.
 4. Ауру салдарынан болған әлсіздік.
 5. Дәрменсіздік сезімі.
 6. Өз біліміне күмәндану.
 7. Тестілеудің маңыздылығын өте қатты қабылдау (көбінесе бұл өз балаларынан аса көп нәрсені күтетін әке-шешенің кінәсі)
 8. ҰБТ-дан төмен балл алса, ЖОО-ға түсе алмау, жақсы мамандық ала алмау деген сияқты уайымның болуы.

Мазасызданудан қалай айырылуға болады?
 1. Тарықпаңыз. Есіңізде болсын, адамның ішкі-жағдайы, көңіл-күйі өзгермелі, депрессия мен мазасыздану күйлері міндетті түрде өтіп кететініне әр уақытта сенуіңіз керек.
 2. қиындықтан құтқарушы құралыңыз сияқты ішімдікке немесе темекіге ұмтылған не пайда бар? Өмірде одан да басқа көптеген денсаулыққа зияны жоқ, депрессия мен мазасызданудан шығаратын тәсілдер бар, мәселен, жақсы әуен, достармен әңгімелесу, спорт, серуен, көңіл көтеру және т.б.
 3. Көңіл-күйіңіздің нашар болуы неден екенін түсінуге тырысыңыз. Мүмкін, бұл жағдай белгіліадамдармен талас-тартыспен, жеке басыңыздың шешілмеген мәселелерімен, шаршауыңызбеннемесе ұзақ уақытқа созылған стресспен байланысты шығар. Мұндай жағдайларда әсері ауыр тиетін нәрселердің болмауы жөн. Оларды ең болмаса азайтуға немесе сол мәселелерге өзіңіздің қатысыңызды төмендетуге міндетті түрде тырысуыңыз керек. Оған шамам келеді деп өзіңізге-өзіңіз сеніңіз
 4. Өзіңізді терең ойландыратын, толғандыратын мәселелерге қайталап соқпауға тырысыңыз. өмірдің үйреншікті ырғағына түспеген жаңалықтар ендіруге тырысыңыз.
 
5. ең басты мәселе: бойыңызды мазасыздық сезімі кернеп жүрген кезде, онын себептерін жою туралы маңызды шешімдерді қабылдамаңыз. Мұндай жағдайда өзіңіз теріс бағалап жүрген мәселелер бұрмаланған қалыпта қабылданған болуы мүмкін. Жылдам, асығыс қабылданған шешім қызбалықпен қате әрекет жасауға алып келуі ықтимал. Оқиғаның мән-жайына, мәселенің негізіне толық түсінгеннен кейін өзіңіздің жіберген қатеңізді қатты өкініп, кінәні сезінуден айыға алмай қиналасыз.
 6. Таныстарыңыздың, достарыңыздың арасында әңгімелесу кезінде бейтарап, өзіңізге қатысы жоқ тақырыпта сөйлескен жөн. Өз мәселелеріңіз туралы «ойламауға» тырысыңыз. Әйтпесе, өз жағдайыңыздан шыға алмай, уайым-қайғыға беріліп жүресіз.
 7. көңіл-күйіңіздің қолайлы сәттерінде Сіздің өміріңізде болған жағымды кездерді, бақытты уақыттардың майда-шүйделеріне дейін еске түсіріп, қайтадан бастап өткізгендей сезімге бөленіңіз.
 8. Менің алдымда тұрған барлық проблемаларды шешуге шамам келеді деген ұстаным сіз үшін жетекші екенін ұмытпаңыз.







 

]]>
ҰБТ-ға психологиялық дайындық.

Оқушыларға психологиялық кеңес


 ҰБТ-ға дайындалудың тиімді жолдары
 
— Күн тәртібі мен жұмыс орнын қалай ұйымдастырамыз?
 — Жұмыс орны өте ыңғайлы және тыныш болуы керек.
 — Тестке дайындалатын үстел үстінде сары немесе күлгін түсті парақтар немесе мата қиындысы болғаны дұрыс, өйткені ол интеллектілік белсенділікті арттырады .
 Күн тәртібі:
 • * күнді үш бөлікке бөл;
 • * Тестке күніне 8-сағат дайындық;
 • * Спортпен айналысуға таза ауада серуендеуге үй шаруасымен айналысуға 8-сағат;
 • * 8-сағаттан кем ұйықтама;
 • * 2-сағат тестке дайындалып, 30-40 минут мидағы жүйкелік қатаюдан арылып, ақыл-ой еңбегін дене еңбегімен (гимнастикалық жаттығулар т.б.) кезектестіру керек.
                    ҰБТ-ға қалай дұрыс дайындалуға болады?
 
— Туған-туыстардың ҰБТ тапсырушыға барынша қолғабыс көрсеткені абзал.
 — Дайындықты ҰБТ тапсырудан 2-3 ай бұрын бастау қажет. Ең болмағанда, материалдарды қайталап тұрған дұрыс.
 — ҰБТ тапсырған аға-әпкелеріңізден кеңес сұраңыз.
 — Емтиханға керекті материалдарды ғана оқыңыз.
 — Шпаргалкаға уақыт жаратқанша, оқыған материалыңызды тағы да бірнеше рет қайталағаныңыз жөн.
 — Үзіліс кездерінде сыртқа шығып, таза ауа жұтыңыз.
 — Дұрыс тамақтануды ұмытпаңыз.
 — Емтиханға тыныш жерде дайындалуға тырысыңыз
 — ҰБТ сынағының алдында 1 тәулік ештеңені ойламай демалыңыз.
 Тамақтану
 
Күніне 3-4 рет витаминге толы тағамдармен тамақтану керек. Грек жаңғағын, сүт өнімдерін, балықты, етті, көкөністі, жеміс-жидекті, шоколадты қолдау керек. Бұл тағамдар адам миындағы интеллект деңгейін арттырады.
                           Тест күнгі тамақтану үлгісі:
 
1. Аса майлы тамақ жеуге болмайды және мүлдем тамақтабауғада болмайды.
 2. Жеңіл көкөністен жасалған тағамдар жеген дұрыс.
 3. Қатты қобалжығандықтан, сіздердің тәбетіңіз болмауы мүмкін, бірақ аудитория атмосферасына шыдау үшін тамақтану керек

                     ҰБТ алдында болатын қорқыныштың себептері :
 
1. Шамадан тыс жүктеменің болуы.
 2. Бала үлкен жауапкершіліктің бар екенін сезеді.
 3. Жүйке жүйесінің әлсіз болуы.
 4. Ауру салдарынан болған әлсіздік.
 5. Дәрменсіздік сезімі.
 6. Өз біліміне күмәндану.
 7. Тестілеудің маңыздылығын өте қатты қабылдау (көбінесе бұл өз балаларынан аса көп нәрсені күтетін әке-шешенің кінәсі)
 8. ҰБТ-дан төмен балл алса, ЖОО-ға түсе алмау, жақсы мамандық ала алмау деген сияқты уайымның болуы.

Мазасызданудан қалай айырылуға болады?
 1. Тарықпаңыз. Есіңізде болсын, адамның ішкі-жағдайы, көңіл-күйі өзгермелі, депрессия мен мазасыздану күйлері міндетті түрде өтіп кететініне әр уақытта сенуіңіз керек.
 2. қиындықтан құтқарушы құралыңыз сияқты ішімдікке немесе темекіге ұмтылған не пайда бар? Өмірде одан да басқа көптеген денсаулыққа зияны жоқ, депрессия мен мазасызданудан шығаратын тәсілдер бар, мәселен, жақсы әуен, достармен әңгімелесу, спорт, серуен, көңіл көтеру және т.б.
 3. Көңіл-күйіңіздің нашар болуы неден екенін түсінуге тырысыңыз. Мүмкін, бұл жағдай белгіліадамдармен талас-тартыспен, жеке басыңыздың шешілмеген мәселелерімен, шаршауыңызбеннемесе ұзақ уақытқа созылған стресспен байланысты шығар. Мұндай жағдайларда әсері ауыр тиетін нәрселердің болмауы жөн. Оларды ең болмаса азайтуға немесе сол мәселелерге өзіңіздің қатысыңызды төмендетуге міндетті түрде тырысуыңыз керек. Оған шамам келеді деп өзіңізге-өзіңіз сеніңіз
 4. Өзіңізді терең ойландыратын, толғандыратын мәселелерге қайталап соқпауға тырысыңыз. өмірдің үйреншікті ырғағына түспеген жаңалықтар ендіруге тырысыңыз.
 
5. ең басты мәселе: бойыңызды мазасыздық сезімі кернеп жүрген кезде, онын себептерін жою туралы маңызды шешімдерді қабылдамаңыз. Мұндай жағдайда өзіңіз теріс бағалап жүрген мәселелер бұрмаланған қалыпта қабылданған болуы мүмкін. Жылдам, асығыс қабылданған шешім қызбалықпен қате әрекет жасауға алып келуі ықтимал. Оқиғаның мән-жайына, мәселенің негізіне толық түсінгеннен кейін өзіңіздің жіберген қатеңізді қатты өкініп, кінәні сезінуден айыға алмай қиналасыз.
 6. Таныстарыңыздың, достарыңыздың арасында әңгімелесу кезінде бейтарап, өзіңізге қатысы жоқ тақырыпта сөйлескен жөн. Өз мәселелеріңіз туралы «ойламауға» тырысыңыз. Әйтпесе, өз жағдайыңыздан шыға алмай, уайым-қайғыға беріліп жүресіз.
 7. көңіл-күйіңіздің қолайлы сәттерінде Сіздің өміріңізде болған жағымды кездерді, бақытты уақыттардың майда-шүйделеріне дейін еске түсіріп, қайтадан бастап өткізгендей сезімге бөленіңіз.
 8. Менің алдымда тұрған барлық проблемаларды шешуге шамам келеді деген ұстаным сіз үшін жетекші екенін ұмытпаңыз.







 

]]>
admin Mon, 05 Sep 2022 18:10:53 +0600
ҰБТ https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/272-bt.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/272-bt.html 2019-2020 – 66,2%
2020-2021 – 69,5%
5 пәннен – 80,3 %
Грант –18
ҰБТ рез - 68
Алтын белгі     
2018-2019 - 3
2019-2020 – 4
2020-2021 – 7
2021-2022 -3


3 жылғы білім сапасы        
2019-2020 – 75,7%
2020-2021 – 69,5%
2021-2022- 61.8 тоқ – 56,6%
Түлектер – 36


]]>
2019-2020 – 66,2%
2020-2021 – 69,5%
5 пәннен – 80,3 %
Грант –18
ҰБТ рез - 68
Алтын белгі     
2018-2019 - 3
2019-2020 – 4
2020-2021 – 7
2021-2022 -3


3 жылғы білім сапасы        
2019-2020 – 75,7%
2020-2021 – 69,5%
2021-2022- 61.8 тоқ – 56,6%
Түлектер – 36


]]>
admin Mon, 30 Aug 2021 11:59:50 +0600
«ҰБТ-ға дайындық барысында стресстік жағдайды конструктивті жолмен шешу» https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/52-bt-a-dayyndy-barysynda-stresstk-zhadaydy-konstruktivt-zholmen-sheshu.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/52-bt-a-dayyndy-barysynda-stresstk-zhadaydy-konstruktivt-zholmen-sheshu.html 2017-2018 оқу жылының 1-ақпан күні 11 сынып оқушыларымен «ҰБТ-ға дайындық барысында стресстік жағдайды конструктивті жолмен шешу» тақырыбында психологиялық тренинг-жаттығу жүргізілді. Теренинг-жаттығуды «imo әдісі» арқылы жағымды көңіл-күй қалыптастырып бастадық. Сонымен қатар «Биік шыңдар»кезеңінде алдыға қойған арман-мақсаттарын анықтау мен оған жету жолдары айтылды. Жағдаяттардан шығу жолдары (психологиялық стресстен шығу). Мақсаты: қиындықтан шығуға, шыдамдылығын, қарым-қатынасын бағалау. «Шиыршық қар» жаттығуы ойнатылды. «Шынымды айтсам» жаттығуы жүргізілді. Мақсаты: айналадағылардың топтық сенімін бекіту, ішкі қысымнан, қорқынышынан арылту, ашық болуға бағыттау. Флешмоб (физиологиялық стресстен шығу-жолдары). Мақсаты: Оқушылардың көңіл күйлерін көтеру. Бұл кезеңде флешмобпен тренинг-жаттығу аяқталды.
Оқушылардың стресстен шығуға көздеген мақсатқа жеткендігі анық байқалды.

]]>
2017-2018 оқу жылының 1-ақпан күні 11 сынып оқушыларымен «ҰБТ-ға дайындық барысында стресстік жағдайды конструктивті жолмен шешу» тақырыбында психологиялық тренинг-жаттығу жүргізілді. Теренинг-жаттығуды «imo әдісі» арқылы жағымды көңіл-күй қалыптастырып бастадық. Сонымен қатар «Биік шыңдар»кезеңінде алдыға қойған арман-мақсаттарын анықтау мен оған жету жолдары айтылды. Жағдаяттардан шығу жолдары (психологиялық стресстен шығу). Мақсаты: қиындықтан шығуға, шыдамдылығын, қарым-қатынасын бағалау. «Шиыршық қар» жаттығуы ойнатылды. «Шынымды айтсам» жаттығуы жүргізілді. Мақсаты: айналадағылардың топтық сенімін бекіту, ішкі қысымнан, қорқынышынан арылту, ашық болуға бағыттау. Флешмоб (физиологиялық стресстен шығу-жолдары). Мақсаты: Оқушылардың көңіл күйлерін көтеру. Бұл кезеңде флешмобпен тренинг-жаттығу аяқталды.
Оқушылардың стресстен шығуға көздеген мақсатқа жеткендігі анық байқалды.

]]>
admin Wed, 07 Feb 2018 05:34:48 +0600
«Мен таңдаған жол» https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/51-men-tadaan-zhol.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/51-men-tadaan-zhol.html 2017-2018 оқу жылының 6-ақпан күні 11 сыныптармен «Мен таңдаған жол» тақырыбында психологиялық тренинг-жаттығу жүргізілді.
Сонымен қатар 11 сынып оқушыларымен стресске төзімділік деңгейін анықтау мақсатында Спилберг-Ховард тесті жүргізілді. Мақсаты: 11-сынып оқушыларының стреске сезгіштігі ретінде алаңдау деңгейін анықтау және тұлғаның сынақ алдындағы қорқу, қобалжу жағдайын сипаттау. 4 топ – позитивті қатынасты тереңдетуге арналған 3 жаттығу – Ілмектер (Деннисон және Кук) және позитивті нүктелер.
Мақсаты: Барлық оқу дағдыларын игеруде позитивті әсерін тигізеді. Жаттығу «Дыбыстық жаттығу» мақсаты: дыбыстық гимнастикамен таныстыру, рух пен дененің тынығуы. Мамандық таңдауда ұстанатын ережелер. Ең-ең... ойыны жүргізілді. Стрестік жағдайдағы жаттығулар. Бос микрофон.

]]>
2017-2018 оқу жылының 6-ақпан күні 11 сыныптармен «Мен таңдаған жол» тақырыбында психологиялық тренинг-жаттығу жүргізілді.
Сонымен қатар 11 сынып оқушыларымен стресске төзімділік деңгейін анықтау мақсатында Спилберг-Ховард тесті жүргізілді. Мақсаты: 11-сынып оқушыларының стреске сезгіштігі ретінде алаңдау деңгейін анықтау және тұлғаның сынақ алдындағы қорқу, қобалжу жағдайын сипаттау. 4 топ – позитивті қатынасты тереңдетуге арналған 3 жаттығу – Ілмектер (Деннисон және Кук) және позитивті нүктелер.
Мақсаты: Барлық оқу дағдыларын игеруде позитивті әсерін тигізеді. Жаттығу «Дыбыстық жаттығу» мақсаты: дыбыстық гимнастикамен таныстыру, рух пен дененің тынығуы. Мамандық таңдауда ұстанатын ережелер. Ең-ең... ойыны жүргізілді. Стрестік жағдайдағы жаттығулар. Бос микрофон.

]]>
admin Wed, 07 Feb 2018 05:12:14 +0600
ҰБТ https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/20-bt.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/oushylara/bt/20-bt.html

 

 

 

 

 

 

 

 

]]>

 

 

 

 

 

 

 

 

]]>
admin Tue, 18 Apr 2017 00:35:17 +0600
Алтын белгі https://abai-sarkand.mektebi.kz/main/14-altyn-belg.html https://abai-sarkand.mektebi.kz/main/14-altyn-belg.html

 

 

 

 

]]>

 

 

 

 

]]>
admin Tue, 18 Apr 2017 00:20:09 +0600